Review pentru Spray pentru textură și volum label.m Texturising Volume Spray

Luni, 02.04.2018
de Mihaela Onofrei

Orice femeie își dorește un păr moale și mătăsos, care să strălucească de sănătate. Totuși, părul mătăsos nu este, de cele mai multe ori, și plin de volum. Produsele de îngrijire nepotrivite, uscarea cu foehn-ul și factorii externi ne usucă părul și îl lasă fără volum. Pentru a evita un look dezastruos, label.m aduce în atenția noastră spray-ul pentru textură și volum Texturising Volume Spray ce te va ajuta să îți păstrezi un păr mătăsos și plin de volum în același timp.

Cum ti se pare Spray pentru textură și volum label.m Texturising Volume Spray? Voteaza!

0 (0)
Spray pentru textură și volum label.m Texturising Volume Spray

39 ron

Spune adio părului plictisitor cu ajutorului noului produs revoluționar marca label.m! Efectele acestui produs sunt similare cu cele ale unui șampon uscat. Spray-ul adaugă mai mult volum și textură părului fără a fi nevoie să îl speli și te poate scoate din impas la orice oră, într-un timp extrem de scurt. Totuși, spre deosebire de șamponul uscat, acesta nu lasă urme albe și acționează mai repede și pentru un timp mai îndelungat.

Poți folosi Texturising Volume Spray pe părul abia spălat și uscat sau după o zi de la spălare. Acesta îți oferă un volum instant și este o alternativă mult mai sănătoasă și eficientă a șamponului uscat. Orice persoană poate folosi acest produs, însă este mult mai indicat pentru femeile cu păr subțire, mătăsos și lipsit de volum.

Formula unică a acestui produs, deloc lipicioasă și destul de uscată, nu încarcă părul și lasă șuvițele lejere și pline de volum. Astfel, părul rămâne plin de viață și dens, ca și cum ar fi proaspăt spălat și coafat. Spray-ul pentru textură și volum label.m are un miros dulce și este ideal pentru femeile care preferă parfumurile florale.

Cel mai mare avantaj al acestui produs este durata scurtă de acțiune. Poți obține un păr plin de volum doar în câteva minute, ceea ce îl face ideal pentru călătorii sau pentru momentele în care nu ai destul timp pentru a-ți spăla și aranja părul.

Mod de utilizare: aplică la rădăcini și pe toată lungimea părului, aranjează cu ajutorul mâinilor după preferințe și vei observa imediat cum șuvițele tale capătă un volum instant. Folosește-l ori de câte ori ai nevoie, după baie sau la câteva zile după ce îți speli cosițele. Spray-ul are puterea de a obsorbi uleiurile din păr și sebumul și astfel te poate ajuta să îți speli părul mai rar.

Dacă vrei să testezi beneficiile acestui spray de păr, îl poți cumpăra de beautyoneshop, de aici, la prețul de doar 39 de lei/50 ml.