Review pentru Spuma pentru par fin label.m Create

Duminică, 13.07.2014

Spuma pentru par fin label.m Create creaza un volum cu efect natural, frumos si sanatos parului, fara a-l incarca si fara a-l imbacsi. Are la baza un complex care protejeaza impotriva actiunii negative a aparatelor de coafat, a factorilor daunatori de mediu si a radiatiilor solare, ceea ce o departajeaza de multe din produsele concurente de pe piata.

Cum ti se pare Spuma pentru par fin label.m Create ? Voteaza!

0 (0)
Spuma pentru par fin label.m Create

95 ron

Spuma label.m Create pentru volum se adreseaza tuturor tipurilor de par, fiind insa in mod special definita pentru parul fin, lipsit de volum. Are la baza complexul patentat Enviroshield care ofera protectie impotriva actiunii degradante a factorilor cu potential de risc asupra parului: mediul, radiatiile solare sau aparatele de coafat care utilizeaza caldura.

Textura de la lichid la spuma a produsului se aplica usor, nu incarca si nu imbacseste parul, fiind usor de indepartat. Ambalajul in nuante de argintiu are un aspect luxos, rafinat si frumos finisat, care aminteste de un produs profesional.

Mod de utilizare
: Tubul trebuie agitat bine inainte de folosire, spuma se pulverizeaza la radacini, pentru un volum accentuat, sau pe suprafata firului de par, pentru definire si textura. Se poate aplica pe parul umed sau uscat, in functie de cat te rezistenta iti doresti sa fie coafura ta.

Cel mai important avantaj al spumei pentru par label.m Create este legat de efectele sale foarte bune in conturarea unui volum superior al parului. intr-adevar, spuma confera un volum natural, plin de vitalitate, ceea ce o departajeaza de multe produse concurente, Efectele asupra parului fin, un tip de fir problematic, sunt un atu indiscutabil. Amplifica in plus stralucirea parului, lasandu-l mai luminos si mai frumos. Nu incarca parul si se indeparteaza fara probleme, alte atuuri care nu pot fi trecute cu vederea. Reputatia de producator profesional al label.m este un alt factor pozitiv, iar protectia termica acordata un element de departajare.

Principalul dezavantaj al spumei pentru par fin label.m Create este reprezentat, ca in cazul majoritatii produselor de gen, de pretul ridicat. De asemenea, fiind vorba de un produs profesional, disponibilitatea sa este mai scazuta.

Pentru atuurile sale : formula care ofera un volum frumos, plin de vitalitate si de naturalete, inclusiv parului fin, care nu incarca si este usor de indepartat, merita sa incerci spuma pentru par fin label.m Create.

Gramaj : 200 ml