Review pentru Spumă pentru volum Kardashian Beauty

Luni, 07.11.2016
de Eugenia Dinescu

Esenţială pentru modelarea părului, spuma pentru păr este un produs care nu îţi poate lipsi atunci când plănuieşti să porţi bucle sau coafuri texturizate. Spuma de păr Kardashian Beauty asigură volum şi o fixare medie, pentru o coafură de durată cu aspect natural. Mai mult, formulă îmbogăţită cu ulei din seminţe negre promite să ofere elasticitate şi rezistenţă, contribuind la întărirea firului de păr şi conferindu-i un plus de volum, de la rădăcină până la vârfuri.

Cum ti se pare Spumă pentru volum Kardashian Beauty? Voteaza!

0 (0)
Spumă pentru volum Kardashian Beauty

99 ron

Spuma de păr pentru volum Kardashian Beauty te tentează nu doar prin promisiunea de a conferi părului volum şi o fixare medie, dar şi prin formula îmbogăţită cu ulei de seminţe negre, care hrăneşte firul de păr şi contribuie la fortifierea sa. Aplic-o la rădăcini, pentru un plus de volum, dar şi pe lungimea firului de păr, pentru a obţine coafuri rezistente, uşor de modelat.

Mod de aplicare:

Agită viguros recipientul şi toarnă în palme o cantitate mică de produs, de dimensiunea unei nuci. Aplică pe părul umed sau uscat prin tapotare, mărind cantitatea de spumă folosită în funcţie de necesităţi. Modelează-ţi apoi părul în stilul dorit, folosind foehn-ul, peria, bigudiurile electrice sau ondulatorul ori lasă-l să se usuce natural, pentru un aspect texturizat.

Cel mai important avantaj al spumei pentru volum Kardashian Beauty îl reprezintă calitatea de a conferi mai mult volum părului, făcându-l să pară mai dens, mai bogat şi mai strălucitor. Textura aerată şi catifelată o face să fie uşor de aplicat, astfel că vei fi încântată de faptul că părul tău nu se încurcă, ci rămâne uşor de aranjat, pieptănat şi coafat.

Un alt avantaj important al spumei pentru volum Kardashian Beauty este conferit de formula îmbogăţită cu ulei de seminţe negre, care hrăneşte fibra capilară, păstrându-i nivelul de hidratare în timpul coafării.  Astfel, poţi avea siguranţa că în urma folosirii produsului, părul tău nu va deveni îmbâcsit şi uscat, ci va rămâne moale şi mătăsos.

De asemenea, gradul mediu de fixare conferit de spuma Kardashian Beauty o recomandă pentru onduleuri lejere şi coafuri cu aspect natural, dar s-ar putea dovedi insuficient în cazul în care plănuieşti să o foloseşti pentru stiluri care necesită o fixare ultra-puternică.

Iar dacă obişnuieşti să eviţi produsele de styling deoarece îţi încarcă părul, spuma pentru volum Kardashian Beauty te va încânta cu un alt avantaj: odată aplicată, spuma nu încarcă părul şi nu îl transformă într-o masă lipicioasă. Iţi vei putea trece confortabil degetele prin păr în timpul zilei fără să alterezi forma coafurii, un atu care distinge această spumă modelatoare de alte produse similare de styling. În plus, faptul că se îndepărtează prin simpla periere este un alt atu care ne convinge că spuma pentru volum Kardashian Beauty este una dintre cele mai bune alegeri pe care le poţi face pentru hairstyling!

Dezavantajul  spumei pentru volum Kardashian Beauty  îl reprezintă însă preţul ridicat în comparaţie cu produsele similare mass-market, ceea ce ar putea descuraja folosirea ei zilnică sau achiziţia ulterioară.

Poţi achiziţiona spumă pentru volum Kardashian Beauty prin magazinul online Beautyoneshop.ro, cu preţul de 99 de lei.