Aventuri de weekend pe AXA Bucuresti-Paris

Aventuri de weekend pe AXA Bucuresti-Paris

Redactor Divahair.ro

Lucian Vladut, castigatorul unei excursii de doua zile la Paris oferita de AXA Life Insurance cu ocazia lansarii pe piata romaneasca, s-a intalnit de curand cu reprezentantii companiei pentru a le povesti despre aventura sa in capitala Frantei si despre modul in care experienta i-a deschis noi perspective pentru viitor.

Datorita premiului castigat, tanarul bucurestean in varsta de 24 de ani a avut ocazia de a calatori pentru prima data in afara tarii si de a-si vedea visul cu ochii, Parisul fiind prima capitala europeana pe care planuia sa o viziteze la un moment dat.

Sirul aventurilor a inceput la jumatatea lunii mai, cand Lucian Vladut impreuna cu cativa prieteni aflati la plimbare prin Parcul Herastrau au aflat despre concertul pe care Directia 5 urma sa-l sustina la scena deschisa, in cadrul evenimentului organizat de compania AXA cu ocazia lansarii pe piata romaneasca. In seara concertului a fost organizata si o tombola, la care au fost invitati sa participe toti cei prezenti la eveniment prin completarea unui cupon. Pe cuponul respectiv, fiecare participant era invitat sa mentioneze un angajament fata de el insusi, dar si fata de cei din jur, in spiritul campaniei de promovare derulata de asiguratorul francez care isi asuma astfel public angajamentul de a trece de la promisiuni la fapte.

Usor neincrezator, Lucian a intrat in joc si s-a inscris la tombola, fara a acorda prea mare importanta momentului pe care l-a tratat cu mult umor, autoproclamandu-se castigator inainte de extragerea propriu-zisa. La momentul anuntarii marelui castigator, Lucian Vladut a fost placut suprins cand a fost chemat de organizatori pe scena pentru a-si ridica premiul constand intr-un weekend la Paris pentru doua persoane, in valoare de 1.000 de euro.

"Am fost foarte bucuros la aflarea vestii, mai ales ca Franta era prima tara straina pe care vroiam sa o vizitez, dar pana acum nu am avut ocazia", sutine Lucian Vladut.

La scurt timp dupa eveniment, Lucian a decolat spre Paris, unde a fost intampinat de un decor impresionant si de oameni "amabili si ospitalieri" dupa cum ii caracterizeaza tanarul pe francezi, demontand astfel miturile cu privire la reticenta acestora in ceea ce-i priveste pe romani. Mai mult, pe parcursul excursiei, Lucian a intalnit si cativa romani stabiliti in Franta, in special artisti plecati la studii in strainatate, care l-au ghidat spre punctele cheie din Paris pe care dorea sa le viziteze. Printre aceste puncte turistice s-a numarat, desigur, si celebrul Turn Eiffel pe care tanarul s-a ambitionat sa-l strabata pana in varf.

Pasionat de arta si desen grafic, Lucian a fost foarte impresionat de numarul mare de artisti aflati pe stradutele Parisului, in special de cei din spatele Luvrului ce vindeau schite desenate cu cateva zeci de euro bucata.

Recent intors din orasul luminilor, Lucian s-a intalnit cu reprezentantii companiei AXA carora a tinut sa le multumeasca pentru oportunitatea oferita, asigurandu-i ca, de acum, se inscrie printre potentialii clienti ai companiei care pot marturisi oricand ca au beneficiat de experienta trecerii de la promisiuni la fapte.

Acestia au stat de vorba cu tanarul castigator,impartasind impresii despre capitala Frantei si aventura pariziana prin care a trecut. Lucian le-a marturisit reprezentantilor companiei ca, desi a fost placut surprins de arhitectura Parisului, este convins ca Bucurestiul l-ar putea intrece daca romanii ar avea la fel de multa grija de oras. Totodata, tanarul si-a exprimat dorinta de a se intoarce la un moment dat in Paris, desi recunoaste ca acum il vede cu alti ochi, ceva mai putin boem decat si-l imaginase din povestile prietenilor.


Despre AXA Life Insurance Romania

AXA Life Insurance a intrat pe piata din Romania in 2010, dupa preluarea pachetului majoritar de actiuni detinut de Vienna Insurance Group la compania Omniasig Asigurari de Viaţa.

Compania ofera clientilor sai o gama larga de asigurari de viaţa atat pentru persoane fizice, cat şi pentru persoane juridice, incluzand programe de asigurari cu componenta de economisire şi protecţie, programe de asigurari pentru pensie, asigurari de sanatate şi programe pentru educaţia copiilor.

Ambitia AXA Life Insurance Romania este de a schimba vorbele cu fapte şi promisiunile cu dovezi. Primele semne in acest sens au aparut in principalele orase din tara unde AXA a oferit de deja primele dovezi clientilor sai.


Grupul AXA in lume

Grupul AXA este lider mondial in industria serviciilor de protecţie financiara, avand 214.000 de angajaţi, 95 de milioane de clienţi in 61 de ţari. Brandul AXA a fost creat in 1985 in Franţa ca rezultat al fuziunii companiilor Mutuelles Unies şi Drouot in 1982. Pe parcursul anilor, AXA şi-a extins operaţiunile in America de Nord in 1991 şi in Asia incepand cu anul 1995. La finalul anului 2010, veniturile (conform IFRS) au insumat 90,9 miliarde de euro, iar valoarea veniturilor din activitatea de baza a fost de 3,9 miliarde euro*.

Totodata, la sfarsitul anului 2010, in urma clasamentului Global Brands facut de agentia Interbrand, AXA a fost clasat primul brand de asigurari! Sloganul "Redefinim / Standardele" reprezinta aspiratia companiei de a dezvolta relatii bazate pe responsabilitate si incredere, demonstrand deja potentialul de a deveni cea mai de incredere companie de asigurari la nivel mondial.

Articolul urmator
Ce să faci și ce să NU faci dacă te întâlnești cu un urs în drumeție
Ce să faci și ce să NU faci dacă te întâlnești cu un urs în drumeție
Câte aventuri erotice vei avea?
Incepe quiz
Câte aventuri erotice vei avea?

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

5 (1)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.