Istoria mărcii Garnier

Istoria mărcii Garnier

Redactor Divahair.ro

Acum mai bine de 100 de ani, totul a început cu un produs pentru păr care a schimbat radical atitudinea față de îngrijirea părului. Și astăzi milioane de oameni au încredere în marca franceză pentru a avea grijă nu numai de păr, dar și de piele. Să vorbim despre principalele etape în dezvoltarea companiei

La începutul secolului al XX-lea, părul era spălat cu săpun obișnuit. Puțini oameni credeau că părul are nevoie de ceva mai mult, iar acești oameni erau Alfred Garnier, un coafor și parfumier din orașul francez Blois. În 1904, a introdus și patentat La Lotion Garnier, o loțiune de păr pe bază de plante. Produsul curăță ușor părul în timp ce îl întărește. Franța este încă țara care produce produse Garnier.

produse Garnier

Această abordare a devenit ulterior cheia filozofiei brandului. Acesta folosește puterea naturii pentru a dezvălui și a menține frumusețea naturală a pielii și a părului. Garnier și-a construit compania pas cu pas, lansând în mod consecvent adevărate hituri de frumusețe care i-au făcut cunoscut numele în întreaga lume.

Îngrijire naturală

La Lotion Garnier i-a adus brandului prima faimă. A continuat dezvoltarea și a redenumit compania Laboratories Garnier în anii 1920. De-a lungul timpului, și-a câștigat reputația de producător de încredere de produse cosmetice pe bază de ingrediente naturale. În 1929, afacerea a fost cumpărată de medicul Gaston Roussel, ceea ce a permis mărcii să se dezvolte în continuare.

Puterea naturii și realizările științei

Garnier a ținut mereu pasul cu vremurile și realizările gândirii științifice. Angajată în tot ceea ce este natural, marca a introdus o abordare științifică a dezvoltării formulelor și noilor tehnologii în producție. Nu există ingrediente „aleatorii” - doar cele care s-au dovedit eficiente au fost incluse în lista ingredientelor.

În anii 60, Garnier a dezvoltat și a introdus consumatorilor loțiunea împotriva mătreții. Iar în anii '70 - șampoane medicamentoase după tipul de păr: pentru uscat, normal și gras. În anii 1980, au apărut șampoane ușoare pe bază de plante Ultra Doux, Ambre Solaire SPF 12 îmbunătățit SPF și primul autobronzant de pe rafturile magazinelor. 1996 este anul nașterii unui alt hit Garnier, șamponul Fructis cu componente de fructe.

Garnier astăzi

Garnier rămâne fidel credințelor creatorului său, Alfred Garnier. Brandul susține tot ceea ce este natural, considerând că, pentru a păstra și a spori frumusețea, trebuie să folosim tot ce ne poate oferi natura.

Brandul nu încalcă tradițiile care l-au făcut atât de popular, dar se străduie să țină pasul cu noile tehnologii. Astfel pe rafturi au apărut o diversitate mai mare de produse de îngrijire și cosmetice. Nouă ne rămâne doar să ne bucurăm de ele

Articolul urmator
Povestea Sfinților Mucenici Claudiu, Castor, Sempronian și Nicostrat, o dovadă a credinței neclintite
Povestea Sfinților Mucenici Claudiu, Castor, Sempronian și Nicostrat, o dovadă a credinței neclintite
Ai merita să câștigi premiul Nobel?
Incepe quiz
Ai merita să câștigi premiul Nobel?

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.