Rețete delicioase
Nu Skin

25 de rețete simple pe care le poți face oricând

Vineri, 02.02.2018
de Sorina Corneanu
Timp de gătire:
5-10 minute
Porții:
4-6 porții
Dificultate:
Rețete ușoare
Modalitate de preparare:
Retețe la cuptor
Rețete la tigaie
Fierbere
Gratar
25 de rețete simple pe care le poți face oricând

Caracteristici

Nu întotdeauna ai timp sau îți dorești să experimentezi în bucătărie. Deseori, indiferent că e vorba de mic dejun, prânz sau cină, îți dorești să recurgi la rețete simple, ușor de preparat, gustoase și gata în câteva minute. În felul acesta, nu te bucuri doar de arta gătitului, ci și de mai mult timp liber!

Iată 25 de idei de rețete simple!

Paste cu sos de roșii. În timp ce fierb pastele, circa 10 minute, poți să amesteci într-un blender câteva roșii sau roșii cherry, împreună cu puțin ulei de măsline, piper și chilli. Vei obține un sos arrabiata natural și delicios, pe care nu îți rămâne decât să îl torni deasupra pastelor.

paste cu sos

Omletă. Indiferent că e mic dejun, prânz sau cină, omleta rămâne o rețetă simplă, delicioasă, hrănitoare și sățioasă. Îi poți adăuga câteva legume tăiate mărunt, poți răzui brânză și cașcaval și te poți bucura de o masă rapidă oricând!

omleta

Cheese Toast. Adaugă brânza ta preferata între două felii de pâine și ține sandviciul în toaster aproximativ două minute. Te vei bucura de o gustare perfectă, oricând ai nevoie de mai mult timp liber și o masă delicioasă!

toast cu branza

Broccoli copt. Un broccoli este suficient pentru a realiza o masă delicioasă, cu adevărat sănătoasă, bogată în substanțe nutritive și extrem de rapidă. Spală bine un broccoli, rupe-l în tulpini mai mici și bagă-l la cuptor circa 15 minute. Poți răzui și brânză sau cașcaval, după gust. Poftă bună! 

broccoli copt

Ouă fierte. Câteva ouă fierte, peste care poți adăuga o lingură de legume fierte sau poți răzui puțin cașcaval, reprezintă o rețetă simplă, rapidă și sănătoasă. Servește-le moi, cu puțin unt și pâine prăjită.

oua fierte

Vezi și câteva idei de rețete ușoare pentru cină!

Salată cu brânză. Salată iceberg, câteva dintre legumele tale preferate tăiate mărunte, un praf de piper și câteva cuburi de brânză te pot scoate din impas de fiecare dată când îți dorești o masă sănătoasă, hrănitoare și rapidă!

salata

Pui grill.Iată cât de ușor e să pregătești o masă rapidă, gustoasă, hrănitoare și bogată în proteine. Ai nevoie doar de un piept de pui pe care să îl condimentezi bine cu sare și piper. Apoi, lasă-l pe grătar câteva minute. Fără ulei, fără grija că s-ar putea arde, gata imediat și perfect la orice oră din zi!

pui la gratar

Cartofi copți cu parmezan. Spală bine câțiva cartofi, taie-i pe jumătate și introdu-i la cuptor cu puțin unt și parmezan. După o jumătate de oră, masa e gata. Este un preparat ideal pentru cină!

cartofi copti

Conopidă grill sau la cuptor. Rupe o conopidă în tulpini mici, după ce ai spălat-o bine, și adaug-o pe grătar sau la cuptor! Presară puțin piper, sare și, bineînțeles, pentru un gust desăvârşit, faimosul pătrunjel!

 conopida coapta

Pui la cuptor. Dacă ți-e poftă de un pui rotisat delicios, optează pentru a-l pregăti chiar tu, acasă, mult mai sănătos. Cumpără un pui proaspăt, „îmbracă-l” bine în condimente, alătură-i câteva legume și introdu totul la cuptor. Verifică din când în când pentru a vedea dacă puiul e auriu; așa vei fi sigură că e gata. Lasă focul mai mic, astfel încât carnea să se pătrundă bine!

pui la cuptor

Somon la cuptor cu broccoli. O bucată de somon proaspăt la cuptor te poate scoate din impas oricând ești lipsită de idei, energie și timp. Nu se arde, iese perfect și îți oferă o masă delicioasă! Lasă-l la cuptor circa jumătate de oră și servește-l cu broccoli fiert!

somon la gratar

Orez cu legume. Când vrei ceva rapid și delicios, dar care să îți țină și de foame, alege orezul! Fierbe-l câteva minute, în așa fel încât să nu fie nici prea tare, dar nici prea moale, apoi călește câteva legume împreună cu puțin pătrunjel și adaugă conținutul în orez. Amestecă bine și servește fierbinte. Poftă bună!

orez cu legume

Milkshake cu fructe proaspete. Un milkshake poate ține fără probleme locul unei mese sănătoase și bogate în substanțele nutritive necesare. Adaugă în blender un pahar cu lapte, fructele tale preferate și puțină pudră de cacao și bucură-te de un milkshake delicios!

milkshake banane

Legume la cuptor sau grill. Formează un mix din legumele tale preferate și adaugă-le la cuptor sau pe grătar, cu puțină brânză răzuită deasupra. Lasă-le aproximativ 20 de minute și apoi bucură-te de o masă gustoasă și ușoară!

legume grill

Paste cu pui. Fierbe câteva cuburi de pui și o mână de paste și adaugă-le împreună într-un bol. Presară pătrunjel și amestecă totul cu o lingură de smântână. Iată cum o rețetă ușoară îți poate oferi o masă extraordinară!

paste cu pui

Humus. Te-ai gândit vreodată să îți prepari porția de humus acasă? Dacă iubești humusul, vrei o masă rapidă, sănătoasă și cât mai bogată în substanțe nutritive, atunci fierbe o cană mare de boabe de năut, pasează-le (blenderul e ideal), apoi amestecă pasta rezultată cu o lingură de pastă de susan, sare și piper și servește cu pâine prăjită. Iată ce ușor te poți bucura de o mâncare gustoasă!

humus

Shaorma vegetală. Cu o lipie, legumele tale preferate și puțin cașcaval vegetal sau brânză feta poți prepara o variantă vegetală a clasicei shaorma. Dacă vrei să te bucuri de legume aburinde și cașcaval cu crustă, ține shaorma la cuptor câteva minute.

wrap vegetal

Când ești lipsită de inspirație și în căutarea unei rețete simple, o salată verde cu boabe fierte de năut și linte, la care poți adăuga și o mână de pătrunjel, te ajută să te bucuri de o masă cu adevărat sănătoasă, gata cât ai bate din palme!

salata cu naut

Cartofi gratinați. Cartofii fierți și introduși la cuptor împreună cu o lingură mare de smântână, o cană de parmezan și puțin piper te ajută să te bucuri de un preparat gata în doar câteva minute, la îndemâna oricui și gustos, indiferent că e vorba de micul dejun, prânz sau cină.

cartofi gratinati

Paste quattro formaggi. Iată ce ușor poți prepara la tine acasă cele mai bune paste quatro formaggi! Fierbi pastele, adaugi smântână și patru tipuri de brânză – dintre cele care îți plac, răzuite –, amesteci totul și mai lași la cuptor 10 minute. Un deliciu!

paste quatro formaggi

Fursecuri sărate/dulci. O ceașcă de ulei, două cești de făină, un ou și totul e gata în 10 minute. Pentru fursecuri sărate, vei adăuga cașcaval în compoziție, iar pentru cele dulci – o lingură de zahăr și migdale sfărâmate.

 fursecuri la tava

Ou cu broccoli. Oul prăjit poate fi pregătit delicios și fără ulei. Adaugă-l într-o tigaie, presară puțină sare și lasă-l să se prepare împreună cu puțin broccoli, asemeni unui ou prăjit. Diferența de gust va fi majoră, iar substanțele nutritive pe care ți le oferă acest preparat vor fi pe măsură!

omleta cu broccoli

Bruschete cu legume. Câteva felii de pâine, două roșii și puțină brânză sunt suficiente pentru a realiza bruschete delicioase. Pregătește cuptorul și bucură-te de o rețetă simplă, rapidă și apetisantă! 

bruchete cu rosii

Dovlecel pane. Feliază un dovlecel, trece-l printr-un ou bătut și puțină făină și adaugă-l în uleiul încins preț de 1-2 minute. Presară pătrunjel și bucură-te de o masă perfectă.

dovlecel pane

Noodles. O porție de tăiței trași la tigaie cu puțin sos de soia și câteva legume tocate mărunt te ajută să obții cei mai buni noodles homemade. Poftă bună!

noodles

Iată cât de simplu e să mănânci divers, gustos și să pregătești masa rapid, fără să renunți la timpul tău liber!

Surse foto: iStock

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    Ai nevoide de un SFAT?

    Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

    întreabă

    LIKE si intra in universul divelor!