Rețete delicioase Înapoi la

5 rețete cu roșii pe care trebuie să le încerci în această vară

Miercuri, 12.07.2017
de Sorina Corneanu
Timp de gătire:
5-10 minute
Porții:
1-2 porții
4-6 porții
Dificultate:
Rețete ușoare
Modalitate de preparare:
Gratar
5 rețete cu roșii pe care trebuie să le încerci în această vară

Caracteristici

Pe timpul verii căutăm să mâncăm cât mai ușor și, eventual, cât mai sănătos. E cea mai bună perioadă din an când putem să ne reechilibrăm metabolismul, să ne detoxificăm organismul și să slăbim. Detoxifierea se produce în mod natural, fără restricții, fără să analizăm ce punem în farfurie, fără să calculăm caloriile și fără să depunem eforturi pentru a mânca dietetic. Rețele cu roșii sunt recunsocute că fiind, pe lângă foarte sănătoase, adevărate cure de curățare interioară, detoxifiere a sângelui și surse de vitamine. Pentru că mai mult decât un aliment de sezon, roșia este considerată aliment esențial cu rol în reglarea metabolsimului, și recunoscută chiar ca adjuvant incuratarea interioară a celor care suferă de cancer. 

Timpul petrecut în bucătărie se diminuează, nu mai vorbim de preparatele care presupun prăjire sau coacere și durează, iar preparatele simple, pe bază de legume și fructe, câștigă teren.  

Dacă te regăsești în propunerea de mai sus, iată 5 rețete de preparate cu roșii, delicioase și perfecte pentru o masă rapidă și sănătoasă!

5 rețete cu roșii

1. Frigărui din roșii, mozzarella și busuioc

Iată o variantă care exclude carnea și aduce la un loc câteva preparate extrem de sănătoase. Asigură-te că ai cumpărat bețișoarele specifice preparării unor frigărui vegetariene, apoi adaugă, pe rând, o roșie, de preferat cherry, o bucată de mozzarella și o frunză de busuioc. Presară puțin piper și asigură-te că ai un platou suficient de mare, mai ales dacă vin și prietenii în vizită! Nu-ți vei da seama când dispar!

frig

2. Bruschete cu roșii, vinete și parmezan

Ai nevoie de câteva felii de pâine prăjită, roșii, vinete – pe care le vei pregăti la grill (va dura mai puțin de 10 minute) – și puțin parmezan. Adaugă pe fiecare felie de pâine o felie de roșie, una de vânată și presară piper și parmezan. Poți înmuia pâinea și cu puțin ulei de măsline! Aceeași rețetă o poți încerca și sub forma unei salate: roșii, vinete, parmezan și crutoane!

bruchete

Știai că roșiile întăresc oasele, reglează tensiunea arterială și nivelul zahărului din sânge și reprezintă un aliment care ajută la prevenirea apariției ridurilor?

3. Paste cu roșii cherry

Pastele trebuie fierte bine, apoi se adaugă puțin parmezan și o mână de roșii cherry preparate pe grătar. Cu așa ingrediente, la îndemâna oricui, nu-ți rămâne decât să te apuci de gătit! 

paste

Vezi în clipul alăturat o rețetă delicioasă cu roșii, perfectă pentru micul dejun!

4. Noodles vegetarieni 

Ai nevoie de: pastă de susan, sos de soia, suc de lime, o lingură de miere, 2 căței de usturoi zdrobiți, un castravete răzuit, fidea, varză tocată.

Mod de preparare:

Într-un castron mare, amestecă pasta de susan, sosul de soia, sucul de lime, mierea și usturoiul, până când obții un dressing. Acum poți adăuga castraveții, roșiile și varza. Amestecă până când toate ingredientele se omogenizează perfect. Fideaua fiartă între timp se adaugă acum în castronul cu celelalte ingrediente și se amestecă bine împreună. După gust, se pot adăuga condimentele preferate!

5. Pui la grill cu roșii și ardei

O rețetă cu roșii, mediteraneeană, care nu îngrașă, e gata în 10 minute și îți ține de foame întreaga zi: pui la grill cu roșii și ardei. Ai nevoie de câteva roșii cherry, doi ardei mai mari și un piept de pui. Taie puiul cubulețe, presară condimente deasupra lui și așază-l în tigaie să se rumenească - fără ulei. Atunci când începe să capete puțină culoare, adaugă roșiile și ardeii tăiați fâșii sau cuburi și amestecă-le bine. După aproximativ 10-15 minute, preparatul ar trebui să fie gata. Presară deasupra lui puțin parmezan sau adaugă  frunze de mentă, după gust. Poftă bună!

pui

Gătitul nu trebuie să fie o povară, mai ales vara. E simplu să mănânci sănătos, gustos, să gătești rapid și să nu te îngrași. Variante există, totul e să fii inventivă și să încerci!

Surse foto: iStock

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)

Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

Cauta un furnizor in zona ta

Ai nevoide de un SFAT?

Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

întreabă

LIKE si intra in universul divelor!