Nu Skin

Afla cum poti obtine un abdomen perfect, fara efort!

Bianca Geica, redactor DivaHair.ro

Un abdomen perfect este visul oricarei femei! Insa ce faci atunci cand te confrunti cu neplacuta senzatie de balonare? 

Iata ca exista cateva trucuri care, odata aplicate, iti vor asigura un abdomen plat. Totul fara durere sau efort inutil!

Renunta la guma de mestecat

Atunci cand mesteci guma, in stomacul tau intra foarte mult aer, din cauza caruia ajungi sa te simti balonata. Medicul Tim Harlan explica:"Gumele fara zahar contin diversi compusi care il inlocuiesc, cum ar fi sorbitol sau xylitol. Aceste substante isi fac loc in intenstin, ducand la flatulenta". Pentru o respiratie proaspata, incearca sa mesteci frunze de menta sau sa folosesti o pasta de dinti cu efect indelungat.

Evita sa mananci seara tarziu

Femeile ocupate fac deseori greseala de a lua cina seara, la o ora tarzie. Conform specialilstilor in nutritie, cel mai bine este sa mananci cu cel putin 3 ore inainte de culcare. Daca iei masa chiar inainte de a te intinde in pat, exista riscul ca mancarea sa nu se digere cum trebuie iar tu te vei trezi dimineata cu acea senzatie de balonare. Pentru a te bucura de un abdomen plat a doua zi, consuma la cina alimente usor de digerat, cum ar fi carne de pui la gratar, nuci sau fructe. In niciun caz nu te gandi sa comanzi pizza, burgeri sau alte mancaruri de tip fast-food!

Mesteca bine mancarea

Cu siguranta nu iti sunt straine momentele in care esti nevoita sa mananci pe fuga. Atunci cand mananci in graba, de multe ori uiti sa mai mesteci alimentele cum trebuie, lucru care incetineste procesul de digerare. Nutritionistii spun ca este necesar sa mesteci de cel putin 10 ori inainte de a inghiti mancarea. Altfel risti sa iti dai sistemul digestiv peste cap, ajungand la indigestie. In plus, atunci cand mesteci repede, inghiti foarte mult aer, care contribuie la formarea neplacutei senzatii de balonare.

Razi!

Da, ai vazut bine! Atunci cand razi cu pofta, muschii transversali (cei mai profunzi muschi ai abdomenului)  se contracta. Este un lucru inedit, avand in vedere ca sunt foarte putine exercitii fizice care lucreaza acea grupa de muschi. Stephanie Mansour, unul dintre cei mai apreciati antrenori din Chicago, recomanda cate o repriza pe zi de ras, care sa dureze cel putin 10 minute.

Stai dreapta!

Unele femei uita sa isi mai controleze pozitia corpului, stand de multe ori cocosate. Medicul kinetoterapeut, Paul Drew, sfatuieste: "Tine capul drept si umerii trasi in spate. Si de fiecare data cand iti aduci aminte, incearca sa iti incordezi abdomenul. Aceste lucruri marunte te vor ajuta sa iti conturezi talia si, in acelasi timp, muschii abdominali vor fi tonifiati".

Bea multa apa

Un alt truc pentru un abdomen suplu, este consumul de apa. Bea cel putin 10 pahare de apa pe zi. "Corpul tau retine apa atunci cand este deshidratat, asa ca hidrateaza-te pentru a evita balonarea", explica medicul nutritionist, Diane Hendricks. 

De asemenea, cercetatorii americani au ajuns la concluzia ca oamenii care aleg apa plata in favoarea sucurilor sau cafelei, au mai multe sanse sa retina fibrele benefice pentru corp.

Dormi cat mai mult

Specialistii recomanda cel putin 8 ore de somn, pe noapte. In caz contrar, impiedici procesul de ardere a grasimilor din organism. De asemena, medicii sustin faptul ca exista o legatura intre somn si apetitul alimentar. Leptina si grelina sunt doi hormoni care  contribuie la controlarea poftei de mancare. Atunci cand nu dormi suficient, nivelurile de leptina scad iar senzatia de satietate nu se va mai instala la fel de repede. Tot lipsa somnului duce la cresterea nivelului de grelina, hormon responsabil de pofta de mancare crescuta.

Nu renunta la gustari

Studiile de specialitate au dezvaluit faptul ca o gustare intre mese, reprezinta cea mai simpla solutie impotriva formarii grasimii abdominale. Conform nutritionistei Jennifer Ventrelle, atunci cand iei o gustare, in momentul in care trebuie sa iei masa propriu-zisa nu mai esti tentata sa mananci mai mult decat trebuie. Atentie! Gustare nu inseamna baton de ciocolata sau chips-uri sarate! Consuma produse care contin vitamine si minerale precum calciu sau potasiu si care nu au mai mult de 200 de calorii. Iata si cateva idei de snack-uri: cateva felii de mar cu o lingurita de unt de arahide; biscuiti din tarate sau felii de morcov cu humus.

Relaxeaza-te!

Stresul pune deseori stapanire pe tine? Veste proasta pentru burtica ta: "Stresul contribuie la producerea steroizilor si hormonilor de stres, care afecteaza sistemul digestiv intr-un mod negativ, cauzand deseori constipatie", explica Judith Reichman, medic si profesor de medicina in cadrul unei prestigioase universitati din California. Tot ea recomanda ca macar 20 de minute pe zi sa practici activitati care sa te ajute sa te deconectezi de la stresul cotidian.

Urmeaza aceste sfaturi si vei observa rezultatele!  

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

4.1 (32)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    REBECA (anonim)
    30 martie 2013 14:02

    SI DACA SUNT PERSOANE MAI GRASE TOT ASA ACTIONEAZA

    Cauta un furnizor in zona ta

    LIKE si intra in universul divelor!