BlackFriday

3 diete cu avocado – slăbești mâncând bine și sănătos

Marţi, 31.01.2017
de Mihaela Onofrei

Valorile nutriționale ale fructului de avocado sunt cunoscute de toată lumea. Avocado este o sursă importantă de vitamine, acid oleic, fibre și coenzima Q10. De aceea, incluzând avocado în dieta ta poate fi cea mai bună decizie pe care o poți lua pentru sănătatea ta. Pe lângă valorile nutriționale, acesta mai este cunoscut și pentru faptul că te ajută să slăbești.

O dietă care se bazează doar pe o singură categorie de alimente este un lucru greșit. Grepfrut, cartofi, banane – toate sunt mâncăruri sănătoase atunci când sunt consumate cu moderație, dar nu trebuie să fie singurele alimente pe care le mănânci pe durata întregii zile. Avocado este sănătos și duce la scăderea în greutate atunci când este consumat cu moderație și în combinație cu alte alimente la fel de sănătoase. De aceea, dietele pe care ți le propunem sunt eficiente doar prin prisma acestui fapt. Ele nu se bazează doar pe avocado, ci oferă mai multe combinații ale acestui aliment miraculos, pentru o slăbire eficientă, care să nu te slăbească și de puteri și care să îți ofere energie pe durata întregii zile.

Dieta Dash

Dieta Dash este recomandată de numeroase institute americane și asociații de sănătate. Pe lângă slăbit, această dietă tratează hipertensiunea. Cei care urmează această dietă sunt încurajați să consume cereale integrale, nuci, semințe, legume, fructe și proteine. De asemenea, ei trebuie să aibă cel puțin 4-5 porții de fructe pe zi, inclusiv avocado. Totuși o porție de avocado nu trebuie să depășească 30 de grame.

Sugestii de preparate:

La mic dejun, poți adăuga felii de avocado în omleta de albușuri cu roșii, ceapă verde și germeni de grâu. În sandviș, poți înlocui maioneza cu pastă de avocado sau brânza cu felii de avocado. Poți adăuga cubulețe de avocado și la salate. Ceea ce este important la această dietă este să nu uiți de cele 5 porții de fructe și să nu depășești mai mult de 30 de grame de avocado consumat într-o singură porție.

Dieta mediteraneeană cu avocado

Dieta mediteraneeană cu avocado este recomandată deoarece poate reduce riscul de boli de inimă, Alzheimer și alte afecțiuni cronice. Dieta presupune limitarea consumului de carne roșie la câteva ori pe lună și înlocuirea acesteia cu carne de pui, ouă și lactate de câteva ori pe săptămână. De asemenea, este încurajat consumul de pește și fructe de mare de cel puțin două ori pe săptămână. Fiecare masă trebuie să conțină fructe, legume, ulei de măsline, ierburi și condimente, nuci și semințe.

Sugestii de preparate:

Un mic dejun mediteraneean ar putea fi un sandviș făcut din pâine integrală cu felii de măr, o felie de avocado, o felie de brânză slabă și alune. O altă idee ar fi cerealele integrale cu lapte și fructe precum pere, banane și avocado. De asemenea, poți să îți faci un smoothie din banane, fructe de pădure și avocado. Dacă îți plac ouăle, poți să îți faci o omletă de albușuri cu avocado și somon. La prânz, poți mânca diverse salate cu avocado, paste cu avocado sau pește cu avocado. Seara este de preferat să consumi mâncăruri înainte de ora 19:00, în cantități moderate. Poți mânca pește preparat cu ulei de măsline și usturoi. În loc de clasica garnitură de cartofi, poți folosi morcovi. Paharul de vin alb poate fi și el o opțiune. Dacă ți se face foame, poți consuma câteva fructe înainte de culcare, printre care și avocado.

Dieta anti-Candida

Această dietă este bogată în legume, cereale și proteine. Deși este o dietă care te ajută în primul rând să scapi de candidoză, ea are rezultate remarcabile și în ceea ce privește pierderea în greutate. Dieta anti-Candida își propune să înlocuiască toată mâncarea nesănătoasă și să ofere un regim echilibrat, în care kilogramele să fie pierdute în mod natural. Pe lângă avocado, este recomandat consumul de nuci, ulei de cocos și pâine din făină de cocos.

Sugestii de preparate:

Este recomandat să consumi cam un avocado pe zi în cadrul acestei diete. Acest lucru îți va oferi o sursă importantă de energie, care se va menține pe durata întregii zile. De asemenea, mănâncă zilnic nuci și alune (un pumn de alune are aproximativ 200 de calorii). O metodă bună de ardere a caloriilor este uleiul de cocos. Poți consuma câteva lingurițe de ulei de cocos în fiecare zi. Dacă simți nevoia să mănânci pâine, poți face chiar la tine acasă pâine din făină de cocos, care este săracă în carbohidrați. Poți folosi această făină și pentru a face prăjiturele sau clătite.

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

5 (2)

Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

Cauta un furnizor in zona ta

Ai nevoide de un SFAT?

Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

întreabă

LIKE si intra in universul divelor!