8 idei de cine care îți curăță organismul

Luni, 06.02.2017
de Mihaela Onofrei

Era un timp în care cu toții credeam că a-ți curăța organismul înseamnă a mânca o mulțime de legume, lăsând la o parte celelalte alimente. Acest lucru este total greșit. Preparatele sănătoase trebuie să excludă, în primul rând, mâncarea procesată. Odată ce am făcut acest pas, putem să mâncăm orice dorim, în cantitățile potrivite.

Dieta noastră trebuie să fie foarte variată, pentru a asigura o absorbție corectă a nutrienților de care organismul nostru are nevoie. Cu cât mai diversificată este cina noastră, cu atât mai bine! Dacă nu ai nicio idee cu ce ar trebui să mănânci înainte de culcare pentru a-ți curăța organismul, iată câteva idei.

Paste de linte roșie cu sos pesto de rucola

Pastele sunt făcute din făină de linte roșie, ceea ce adaugă o ofere o mare cantitate de proteine organismului tău. De asemenea, pastele nu conțin gluten. Pe lângă faptul că această cină este sănătoasă și delicioasă, mai este și ușor de făcut! Trebuie doar să arunci ingredientele pentru sosul pesto în blender și să fierbi pastele. Decorezi totul cu niște parmezan și ardei iute și cina este gata!

Broccoli cu ciuperci

Deoarece ciupercile sunt apoase, nu vei avea nevoie de prea mult ulei pentru a face acest fel de mâncare. Nutrienții din aceste două legume sunt perfecți pentru un ultim aport pe timp de seară. De asemenea, vei fi sigură că vei avea un somn liniștit, fără probleme de digestie. Preparea cinei tale va dura doar 30 de minute, iar mâncatul mult mai puțin, deoarece gustul delicios nu te va lăsa să aștepți!

Vinete umplute cu varză kale și quinoa

Acest preparat este foarte fresh, iar pe timp de seară poate fi cea mai bună alegere. Cu toții cunoaștem beneficiile varzei kale, iar în acest preparat sănătos o vom găsi din abundență.

Orez negru cu legume și sos

Orezul negru este cunoscut pentru nutrienții și antioxidanții pe care îi conține. De asemenea, poți folosi orice legume dorești la acest preparat, atât timp cât nu uiți de sosul cremos.

Pește pe pat de portocale roșii și cimbru

Acest preparat este sărac în calorii, carbohidrați, grăsimi și nu conține gluten. În 20 de minute este gata, iar aromele mediteraneene sigur îți vor încânta papilele.

Somon pe pat de cartofi și rozmarin

Proprietățile somonului le cunoaștem cu toții, iar în combinație cu rozmarin, acest preparat devine și mai sănătos. Nu îți face griji în ceea ce privește cartofii, deoarece aceștia nu te vor îngrășa atât timp cât sunt în cantități mici.

Supă cremă de morcovi cu arahide

Această supă este foarte ușor de făcut și foarte gustoasă. Aromele asiatice sigur îți vor încânta papilele.

Bolul lui Buddha cu kale, avocado, portocală și orez sălbatic

Denumirea acestui bol nu este întâmplătoare. Acest amestec de ingrediente este cea mai sănătoasă cină pe care o poți avea mai ales din punctul de vedere al varietății de legume conținute.

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

5 (2)

Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

Cauta un furnizor in zona ta

Ai nevoide de un SFAT?

Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

întreabă

LIKE si intra in universul divelor!

Ghidul de frumusete DIVA2016