Dieta cu salate

Viorica Ghinea, redactor

Legumele sunt cea mai buna alegere atunci cand vine vorba de o dieta de slabire, de aceea o dieta cu salate este chiar recomandata. Salatele sunt bune la gust, sanatoase, te ajuta in procesul de slabire si ai foarte multe combinatii la indemana. O astfel de dieta nu te va plictisi sau infometa, deoarece zilnic iti poti pune inventivitatea la incercare pentru a crea noi retete.

Importanta legumelor intr-o dieta cu salate

O dieta cu salate este o solutie eficienta de a scapa de kilogramele nedorite in mod sanatos, pentru ca legumele sunt elemente esentiale ale unei alimentatii corecte, fie ele crude sau fierte. Iar salatele sunt gustari minunate care te ajuta sa-ti potolesti foamea si nevoia de a consuma ceva bun si racoritor. In plus, au putine calorii, dar iti asigura vitaminele si substantele nutritive de care organismul tau are nevoie.

Legumele contin componente naturale cu rol antioxidant care incetinesc procesul de imbatranire a pielii. Cele mai indicate in acest sens sunt: broccoli, rosiile, spanacul, patrunjelul, busuiocul, ceapa rosie, varza rosie si menta.

Legumele sunt hranitoare si foarte usor de preparat, in plus ai la indemana multe variante de pregatire si se integreaza usor intr-o dieta.

bol cu salata

Dieta cu salate: recomandari si structura

Pentru ca dieta cu salate sa aiba efectele dorite, nu trebuie sa prepari dressinguri grase, cu atat mai putin sa cumperi din comert. Este recomandat sa consumi legumele simple, fara dressing sau sa faci unul cat mai sarac in calorii. Poti sa faci dressinguri interesante si gustoase pentru salatele tale daca folosesti ingrediente ca acestea: ulei, zeama de lamaie, otet de mere, suc proaspat de lime sau de portocala, oregano, busuioc, piper, menta.

Dieta cu salate devine si mai hranitoare in combinatie cu piept de curcan sau de pui gatit pe gratar si peste slab preparat la aburi sau la cuptor. Aceasta dieta se tine intre 7-10 zile, in functie de rezultatele pe care ti le doresti. In plus, aceasta dieta nu este stricta, poti opta pentru mai multe tipuri de alimente la cele trei mese principale.

La micul dejun poti sa alegi intre iaurt degresat cu cereale, o salata de legume cu putina branza rasa, omleta cu legume, salata de ton cu porumb, oua fierte si branza slaba de vaca.

La pranz poti sa alegi intre salata de paste cu legume, salata cu oua si sunca, salata cu spanac si piept de pui la gratar si salata de cruditati cu piept de curcan.

La cina opti sa alegi intre peste pregatit la aburi si o salata simpla cu dressing aromat cu oregano sau bucuioc, salata de rosii, castraveti, ardei, servita cu o friptura la gratar, piept de curcan si salata verde cu dressing.

Diversifica cat mai mult salatele in dieta, prepara legumele favorite sau incearca combinatii noi pentru ca experienta sa fie cat mai placuta. Alege legume de diferite culori si da farmec fiecarei mese. Si nu uita de cele 30 de minute de miscare zilnice.

Articolul urmator Cum sa slabesti rapid si sanatos cu verdeturi de primavara. Meniu pentru intreaga saptamana

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

1.2 (18)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.
    rebeca (anonim)
    30 martie 2013 12:12

    mi se pare o risipa de timp mai bine mininci doar salate la mic de jun la prinz si la cina si salatele sa fie fara nici un dresing