Adevarata Stare de Bine
Nu Skin
YOUNG&BEAUTIFUL

Dieta cu pui

Vineri, 22.02.2013
Dieta cu pui implica utilizarea acestui tip de aliment ca parte centrala a regimului tau de a manca. Fiert in mod corespunzator, puiul este sarac in grasimi si este o sursa sanatoasa de proteine. Una dintre cele mai cunoscute diete este cea in care consumi doar supa de pui, insa trebuie urmata pentru o scurta perioada de timp, deoarece este foarte scazuta in calorii.

Dieta cu supa de pui

In timp ce urmezi dieta cu supa de pui micul dejun poate fi o masa obisnuita, dar cat mai scazuta in grasimi. Cateva exemple de optiuni pentru micul dejun sunt: cereale cu lapte degresat si un pahar cu suc de portocale sau suc de prune, o chifla din grau integral si branza scazuta in grasimi sau iaurt degresat cu salata de fructe.

Pentru restul zilei, pranz si cina, poti manca supa de pui, fara sa existe restrictii privind numarul de portii pe care le poti consuma. In rest, bea suficienta apa, 6-8 pahare pe zi si evita orice alt tip de bautura. Urmeaza aceasta dieta cu pui timp de o saptamana, nu mai mult, si doar in cazul in care vrei sa slabesti foarte mult intr-o perioada scurta de timp.

Doua retete de supa de pui pentru dieta


Pentru prima reteta de supa pentru dieta cu pui ai nevoie de legume: broccoli, morcovi, ceapa, telina, napi si ardei jalapeño, supa de pui si carne proaspata. Pentru mai multa aroma, adauga la supa marar, pastarnac, suc de lamaie, sare si usturoi. Gateste supa la foc mediu timp de 15-20 de minute, pana cand puiul este gatit, iar legumele sunt fragede.

Pentru a doua reteta de supa de pui ai nevoie de 350 grame de piept taiat cubulete, 300 grame de varza tocata, un morcov feliat in bucati mari, o ceapa tocata, doua teline taiate cubulete, 200 grame de rosii zdrobite, 300 ml de supa de pui, jumatate de lingurita de sare si un sfert de lingurita de piper negru. Prajeste pieptul de pui pana se rumeneste, apoi taie-l cubulete. Pune toate legumele intr-o oala si lasa-le sa fiarba timp de o ora sau pana cand legumele se inmoaie. Adauga carnea de pui si mai lasa putin sa fiarba.

Dieta cu pui - 18 retete sanatoase cu mai putin de 200 de calorii


Pulpe inferioare de pui la gratar cu rosii cherry prajite. Pentru a obtine o aroma picanta, tine puiul in sos de citrice timp de 15 minute. Incepe sa prajesti rosiile in timp ce carnea este inca la marinat, pentru ca la sfarsit ambele sa fie gata in acelasi timp.



Pulpe de pui in stil piccata. In reteta traditionala de piccata se foloseste pieptul, dar si pulpele sunt o varianta viabila. Pulpele pane sunt fierte inainte intr-un amestec de suc de lamaie, supa si capere.

Pui in stil caraibian. Prepara acest pui la gratar dupa ce l-ai marinat intr-un amestec picant de piper, ienibahar, zahar brun, scortisoara, nucsoara, suc de lamaie, ardei jalapeño. Lasa carnea timp de o ora sau doua, pentru mai multa aroma.

Pui curry. Acest fel de mancare este foarte usor de preparat si dureaza mai putin de 25 de minute. Se fierb intr-o tigaie toate ingredientele - piept de pui fara os, ardei gras, pudra de curry, lapte de cocos, sare si piper.

Pui thai in frunze de varza. Umplutura de pui este similara unui aperitiv popular thailandez. Amesteca orezul cu fasolea verde sotata si ardei gras rosu tocat, impreuna cu puiul.

Piept de pui cu gorgonzola si salsa de rosii. Adauga aroma acestui fel de mancare cu ajutorul branzei cu mucegai si al salsei de rosii, preparata din rosii, ardei iuti uscati, ceapa, usturoi, ulei si condimente.

Pulpe de pui cu mustar si sos de citrice. Pulpele inferioare de pui dezosate si fara piele sunt sarace in grasimi, dar bogate in proteine. Aroma acestui preparat vine din sosul pregatit din suc de portocale, sos Worcester, ceapa si mustar Dijon.

Pui afumat cu sos de piper rosu prajit. Acest pui sotat are o aroma deosebita datorita afumaturii si a ardeilor chipotle in sos adobo combinati cu ardeii rosii prajiti.

Pui asiatic si varza. Aceasta masa se prepara foarte rapid, mai ales daca iei varza congelata. Pune carnea pe gratar in timp ce gatesti varza.

Tandoori de pui. Chiar daca nu este gatit intr-un cuptor special, tandoor, acest aperitiv are arome traditionale indiene, deoarece carnea trebuie sa fie lasata peste noapte la marinat intr-un amestec de iaurt cu condimente.

Pui cu sare la cuptor. Pentru a avea un pui mai suculent, lasa-l sa stea la temperatura camerei timp de o ora inainte de a-l gati. Aceasta reteta este foarte scazuta in calorii, iar sarea si sosul de soia o fac mai bogata in sodiu.

Copane de pui in sos de soia si sos de citrice. La aceasta reteta, daca vrei sa manance si un copil, inlocuieste vinul de orez cu jumatatea de ceasca de suc de portocale si o lingurita de otet de vin.

Pui la gratar cu mirodenii. Utilizeaza o varietate de mirodenii proaspete pentru a da un gust deosebit acestui pui la gratar. O portie are foarte putina grasime, pentru ca utilizezi o cantitate mica de ulei.

Pui la rotisor cu usturoi si rozmarin. Aceasta reteta este foarte simplu de preparat si economica, deoarece gatesti tot puiul odata.

Pui mediteranean cu salsaCarnea de pui va avea o savoare mediterana aparte datorita sosului salsa, alaturi de rosii taiate cubulete, dovlecei, masline si capere.

Piept de pui in stil chinezesc. Aceasta reteta se prepara foarte usor, folosind sos hoisin, cu sparanghel fiert si orez.

Frigarui de pui cu sos de menta. Prepara un sos gustos cu frunze de menta proaspata, ulei de masline, otet si usturoi. Daca nu vrei sa tai carnea cubulete ca sa o pui pe frigarui, poti gati pieptul pe gratar, adaugand sos de menta.

Noua retete de salata cu pui pentru dieta


Atunci cand tii o dieta cu pui, poti prepara o salata racoritoare cu carne, care sa iti ofere toate substantele nutritive de care ai nevoie.

Salata de pui cu curry. Amesteca pudra de curry cu iaurt degresat si salata verde, cu struguri, nuci si sare. Preparatul are 240 de calorii.

Salata Caesar, slaba in grasimi. Pentru aceasta reteta o sa folosesti doar jumatate din grasimile continute de versiunea traditionala. In loc de maioneza, utilizeaza un tofu moale, alaturi de ulei de masline extra virgin, mustar Dijon, lamaie, otet de vin rosu, sos Worcester, usturoi, pasta de hamsii, parmezan proaspat, salata verde, piept de pui si crutoane fara grasimi. Salata are 270 de calorii.

Pui la gratar cu salata de grau integral. Aceasta reteta iti aduce aportul de fibre si de vitaminele A si C. Printre ingrediente se numara graul integral, frunzele de dafin si frunzele de spanac, mere verzi, ardei rosu, mustar Dijon, piept de pui, sare, piper, ceapa verde si dressing din iaurt cu castravete. Preparatul are 330 de calorii.

Salata de pui la gratar cu avocado si mango. Acest fel de mancare este proaspat si plin de savoare, renunind gusturi de vara. Printre ingrediente se numara: ulei de masline, lamaie, mango, sos de soia, ghimbir proaspat, piept de pui, salata verde, avocado. Salata are 185 de calorii.

Pui cu paine de porumb si lamaie verde. Ai nevoie de lamaie, ulei de masline, chimen, rosii, ceapa rosie, piept de pui, paine, salata verde. Preparatul are 390 de calorii.

Salata de pui cu portocale si feta. Utilizeaza urmatoarele ingrediente: piept de pui, naut, salata verde, ardei gras portocaliu, rosii cherry, morcovi, branza feta, ceapa verde, concentrat din suc de portocale, otet alb, ulei de masline, sare, piper, portocale, mandarine si migdale. Salata are aproape 300 de calorii.

Salata de pui garbanzo. Aceasta reteta iti ofera multe fibre, prin combinarea nautului cu puiul si cu legumele. In afara de pui si naut, mai foloseste castraveti, ceapa verde, menta proaspata, iaurt degreat, usturoi, sare, frunze de spanac, lamaie si branza feta. Preparatul are 260 de calorii.

Salata de pui cu sos picant de rosii. Ai nevoie de piept de pui, sos picant de rosii, salata verde, castraveti, ardei gras galben, ulei de masline si vinegreta. Salata are 250 de calorii.

Salata de pui in stil chinezesc, cu varza si sos de arahide. Varza, spre deosebire de salata iceberg, este bogata in vitaminele C si K, iar morcovii sunt o sursa de vitamina A. Ai nevoie de urmatoarele ingrediente: otet de orez, ulei de masline, ulei de susan, sos de arahide, varza, morcovi, ceapa, carne de pui la rotisor, piper si seminte de susan negru. Preparatul are 300 de calorii.

Dieta cu pui este sanatoasa, atat timp cat alaturi de acest tip de carne consumi legume si salate. In plus, ai la dispozitie foarte multe retete din care sa alegi ca sa ai un regim cat mai variat. 

 

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

1.6 (8)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    Ai nevoie de un SFAT?

    Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

    întreabă

    LIKE si intra in universul divelor!