Lansarea primului card de fidelitate pentru femei - FitCurves

FitCurves a lansat cu fast, surprize si muzica live, pe terasa unei cladiri de pe Calea Dorobanti, primul card de fidelitate pentru femei, valabil in reteaua FitCurves - Diamond Lady Studio & Spa - Vera Med Club Family.
La eveniment au participat Diana Georgescu, Ingrid Bisu, reporteri, editori pe beauty, wellness si nutritie, precum si clientela fidela din retea.
Seara a fost animata de
hostesse cu picturi 3D pe unghii, tort glazurat cu designul cardului de
fidelitate, tombola cu surprize in valoare de 1500 euro, muzica live si nu in ultimul rand de speech-urile celor trei
gazde: Emanuel Clonda - detinatorul
celei mai mari francize de fitness din lume - FitCurves, Sanziana Iaru
- manager Diamond Lady Studio & Spa
si Veronica Daghie - primul
nutritionist din Romania care a implementat dieta personalizata.
Cei prezenti au plecat
acasa nu doar cu raspunsuri la curiozitatile proprii in materie de beauty,
nutritie si wellness dar si cu un exemplar al cartii "Niste raspunsuri" scrisa de Mihaela
Radulescu. In plus, acestia au mai fost rasfatati de organizatori cu pudre
de baie anti stress - marca Dresdner Essenz, cu invitatii duble la cele mai mai
mari concerte de anul acesta, oferite de Project Events si cu produse diverse
oferite de farmaciile Catena.
Cardul de fidelitate este valabil din data de 10 martie, si este disponibil atat pentru clientele deja existente cat si in randul doamnelor si domnisoarelor interesate de serviciile oferite de cei trei parteneri din retea.
Detalii pe cele 3 site-uri:
Fitcurves.ro
Diamondlady.ro
Veramed.ro