8 motive pentru care să introduci fisticul în alimentația ta

Alina Maria Chirita, redactor DivaHair.ro

Controlul greutății, îmbunătățirea colesterolului și a sănătății intestinelor. Acestea sunt doar câteva dintre beneficiile consumului de fistic pentru organismul tău. Fisticul nu numai că este delicios, dar conține și o mulțime de elemente benefice pentru tine. Indiferent dacă este adăugat la felurile de mâncare sau ronțăit ca gustare, merită să fie inclus în planul tău alimentar.

Și cum noi suntem mari fani ai alimentelor sănătoase, îți arătăm opt modalități prin care poți să introduci fisticul în alimentația ta cât mai ușor!

Are mulți nutrienți

Are mulți nutrienți

Aceste nuci conțin elemente sănătoase precum fibre, proteine, carbohidrați, grăsimi sănătoase, potasiu, fosfor, vitamina A, vitamina B6, cupru și mangan. Au calorii mai puține în comparație cu alte nucifere, dar reprezintă gustarea zilnică perfectă. Se recomandă să consumi o porție (o mână) de fistic pe zi. Și amintește-ți că este mai bine dacă fisticul este crud și nu prăjit și sărat.

Sursa foto: Pexels

Echilibrează nivelul de zahăr din organism

Echilibrează nivelul de zahăr din organism

Un grup mic de oameni a participat la un studiu în care ei au combinat pâinea albă, bogată în carbohidrați, cu fisticul. S-a dovedit că aceste nuci au redus glicemia ridicată după consumul de pâine. Așadar, este o idee bună să îl adaugi și în mesele tale, mai ales dacă ești obișnuită să mănânci alimente precum orez, paste și piure de cartofi, care sunt, de asemenea, bogate în carbohidrați.

Sursa foto: Pexels

Te ajută să îți menții greutatea

Te ajută să îți menții greutatea

Fisticul este ideal dacă vrei să pierzi în greutate. Dacă îl mănânci regulat, poți avea mai mult control asupra kilogramelor și te va ajuta să îți menții silueta suplă. S-a făcut un alt studiu, iar rezultatele au relevat că participanților care au mâncat fistic în fiecare zi li s-a redus indicele de masă corporală, în comparație cu persoanele care au consumat covrigi. Așadar, nu uita să îl incluzi în meniul zilnic de gustări!

Sursa foto: Pixabay

Îmbunătățește vederea

Îmbunătățește vederea

Alte elemente utile care sunt ascunse în fistic sunt luteina și zeaxantina, ambii antioxidanți puternici care au un efect bun asupra sănătății ochilor. Acestea pot reduce șansele de a dezvolta problemele cu vederea, precum și degenerescența musculară legată de vârstă și cataractă.

Sursa foto: Unsplash

Surse foto: Pexels,Pixabay,Unsplash

Articolul urmator Delicioase și extrem de sănătoase! De ce să incluzi fructele de pădure în alimentația ta zilnică

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.