Adevarata Stare de Bine
Nu Skin

8 motive pentru care să introduci fisticul în alimentația ta

Joi, 03.09.2020
Are mulți nutrienți

Are mulți nutrienți

Aceste nuci conțin elemente sănătoase precum fibre, proteine, carbohidrați, grăsimi sănătoase, potasiu, fosfor, vitamina A, vitamina B6, cupru și mangan. Au calorii mai puține în comparație cu alte nucifere, dar reprezintă gustarea zilnică perfectă. Se recomandă să consumi o porție (o mână) de fistic pe zi. Și amintește-ți că este mai bine dacă fisticul este crud și nu prăjit și sărat.

Sursa foto: Pexels

Controlul greutății, îmbunătățirea colesterolului și a sănătății intestinelor. Acestea sunt doar câteva dintre beneficiile consumului de fistic pentru organismul tău. Fisticul nu numai că este delicios, dar conține și o mulțime de elemente benefice pentru tine. Indiferent dacă este adăugat la felurile de mâncare sau ronțăit ca gustare, merită să fie inclus în planul tău alimentar.

Și cum noi suntem mari fani ai alimentelor sănătoase, îți arătăm opt modalități prin care poți să introduci fisticul în alimentația ta cât mai ușor!

Surse foto: Pexels,Pixabay,Unsplash

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    Ai nevoie de un SFAT?

    Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

    întreabă

    LIKE si intra in universul divelor!