De ce să mănânci același mic dejun în fiecare zi poate fi bine pentru tine

De ce să mănânci același mic dejun în fiecare zi poate fi bine pentru tine

Ramona Jurubita

Sigur și ție ți-a trecut pe la urechi vorba „un măr pe zi ține doctorul departe”. Ea nu este tocmai de ignorat petru că exprimă o realitate, ținând cont de faptul că fructele sunt bune pentru sănătate și ar trebui să consumăm cel puțin un fruct în fiecare zi. Dar ce ai spune dacă la micul dejun ai consuma zilnic aceleași alimente? Poate părea plictisitor, dar acest obicei îți poate aduce o grămadă de beneficii și te va scăpa de multe griji.

Cei de la Bright Side au întocmit o listă cu avantajele pe care le-ar aduce un castron de ovăz sau o omletă consumate în fiecare dimineață. Iată de ce te vei simți mai bine cu ajutorul acestor preparate:

Femeie care se bucură de micul dejun în bucatarie

  1. Vei avea mai mult timp liber
    Câte minute sau ore îți ia să decizi ce vei mânca la micul dejun? Să te hotărăști ce vrei poate dura mai mult decât mâncatul în sine și poți rata multe activități interesante pentru că stai să pierzi timpul gândindu-te la ce alimente sunt necesare pentru a prepara ceva diferit în fiecare zi. Dacă alegi să mănânci zilnic la fel, produsele culinare vor fi în bucătărie tot timpul și va fi ușor să le așezi imediat pe masă. Ba chiar ai putea să pregătești totul cu o seară înainte ca să nu mai ai nicio grijă dimineața.
  2. Îi vei permite creierului tău să se gândească la lucruri mai importante
    Nu vei mai pierde timpul gândindu-te la lucrurile mărunte și vei folosi minutele respctive pentru a reflecta la ceea ce este cu adevărat important. Poți stabili ce ai de făcut în acea zi, poți sta de vorbă cu familia, fără să te mai stresezi că nu ai destul timp să gătești ceva pentru micul dejun. Totul va fi mai ușor și productivitatea ta va crește pentru că vei folosi timpul rămas în favoarea ta, trăind după principiul „nimic nu se pierde, totul se transformă”.
  3. Corpul tău nu va rata niciodată prima doză de nutrienți
    Dacă micul dejun preferat este un castron de fulgi de ovăz consistent, o omletă simplă sau o farfurie de fructe proaspete, îi oferi astfel energie corpului. Aceste exemple de mic dejun bogat în nutrienți sunt o modalitate excelentă de a începe dimineața în forță, pregătindu-te pentru o zi lungă și solicitantă. Nu putem spune același lucru despre un castron plin de cereale cu zahăr și ciocolată. Adoptă un stil alimentar sănătos ca să te simți mai bine în corpul tău și nu vei regreta nicio secundă această decizie.
  4. S-ar putea să scapi de câteva kilograme care erau în plus
    Cercetătorii au concluzionat că același meniu consumat regulat, poate ajuta organismul să scape de grăsimi. Când mănânci același lucru în fiecare dimineață, ai mai mult control asupra alimentelor care intră în corpul tău, poți evita excesul de zahăr sau de grăsimi și poți reduce aportul de calorii. Vei consuma doar ce ai nevoie pentru a căpăta energie și o stare bună de spirit.
  5. Nu vei mai cheltui la fel de mulți bani pe mâncare
    Dacă alegi să mănânci ovăz în fiecare dimineață, va trebui să dai banii doar pe fulgii de ovăz, pe lapte și pe miere ca să îndulcești puțin preparatul extrem de simplu. Dacă nu ești adeptul mâncărurilor dulci, această combinație de lapte și ovăz este la fel de gustoasă și fără îndulcitori, mai ales că poți adăuga în ea câteva fructe acrișoare. Îți vei putea controla mai ușor veniturile și nu vei risipi banii pe anumite produse care oricum ar rămâne în frigider până când s-ar strica. Atunci când ai parte de prea multă diversitate, nu mai știi ce să alegi și poți chiar să uiți de alimentele pe care le-ai cumpărat cu mult timp în urmă.
  6. Înveți să îți creezi o rutină
    Ceva ce repeți mai mult de 21 de zile, devine în mod sigur un obicei de care nu te vei mai putea desprinde curând. Obiceiurile sunt bune pentru a-ți crea o conduită care te va învăța să devii perseverent și să ajungi mai ușor la succesul pe care îl dorești. Un exemplu concret în acest sens este actrița și mama Jennifer Garner care bea un smoothie zilnic la micul dejun. A început să facă acest lucru în 2018 pentru rolul ei din filmul, „Peppermint” . Ea continuă încă acest stil de viață pentru a se menține în formă și pentru că și-a dat seama de toate beneficiile nutriționale pe care le obține dintr-un singur pahar. Vedeta a urmat sfatul unui nutriționist care i-a spus ce alimente trebuie să includă zilnic în băutura ei preferată.
 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jennifer Garner (@jennifer.garner)

O să îți formezi și tu o astfel de rutină care îți va simplifica viața și te va ajuta să te simți mai energic/energică? Nu ezita să faci un set de analize și să stai de vorbă cu un specialist care îți va spune ce ai nevoie pentru doza zilnică de energie. Același mic dejun îți va face bine doar dacă este unul sănătos, nu dacă este bazat pe alimente pline de grăsimi și de zahăr.

Citește și: Cate calorii au fulgii de ovaz si cum sa ii introduci in dieta

Surse articol: BrightsideFoodandwineEntrepreneur

Surse foto: iStock

Articolul urmator
Dieta 30-30-30: ce este si de ce a devenit populară pe Tik Tok
Dieta 30-30-30: ce este si de ce a devenit populară pe Tik Tok
Alege un mic dejun și îți spunem care e sufletul tău pereche!
Incepe quiz
Alege un mic dejun și îți spunem care e sufletul tău pereche!

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

5 (1)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    top 5 divahair.ro - diete si slabire

    1. Dieta 30-30-30: ce este si de ce a devenit populară pe Tik Tok (444 vizite)