Adevarata Stare de Bine
Nu Skin
Back to School

Ingredientul pe care să nu îl consumi dacă vrei să scapi de burtă

Joi, 23.02.2017
de Mihaela Onofrei

Un abdomen plat, fără urmă de colăcei, este visul oricărei femei. Dacă te-ai hotărât să începi o dietă din această primăvară sau pur și simplu vrei să mai pierzi din kilograme făcând sport, primul pas pe care trebuie să îl faci este să elimini din meniu acest aliment.

Se pare că anumite ingrediente ne îngrașă fără să ne dăm seama, deși nu le consumăm în cantități mari. Reacțiile pe care acestea le produc în corpul nostru duc de cele mai multe ori la acumularea de grăsimi în zonele de care ne simțim atât de jenate, inclusiv în zona abdomenului.

femeie la masa cu tacamuri in mana

Iată care este ingredientul pe care trebuie să îl excluzi din alimentația ta!

Este foarte important să știm ce tip de carbohidrați consumăm, deoarece nu toți sunt creați la fel. O parte dintre aceștia îți dau energie, vitamine și minerale și sunt o sursă importantă de fibre. Ușor de recunoscut, aceștia se găsesc în alimentele care nu sunt gătite sau procesate.

Pe de altă parte, carbohidrații procesați nu se găsesc în alimente întregi, naturale, nu conțin fibre și abundă în zahăr.

Așadar, trebuie să elimini carbohidrații procesați din dietă dacă vrei să scapi de burtă și de grăsimea nedorită din organism. Un studiu din 2007 a ajuns la concluzia că persoanele care obișnuiesc să mănânce zilnic astfel de carbohidrați sunt mai predispuse să dezvolte boli de inimă sau de piele, cancer, obezitate și diabet.

cos cu paine si produse de patiserie

Alte greșeli care favorizează depunerea grăsimii pe abdomen

Încerci prea multe diete

Toate avem „acea prietenă” care e mereu la curent cu ultimele diete și care este sigură că va slăbi de această dată. Potrivit unui studiu, peste 10% dintre femei țin cel puțin 5 diete diferite anual. Acest lucru te seacă de energie, slăbindu-ți organismul și dezechilibrându-ți metabolismul. Așadar, atunci când tocmai termini o dietă, ai toate șansele să pui toate kilogramele la loc în doar câteva zile.

Te gândești mereu că ești prea grasă

Deși ai crede că o dietă ține doar de alimentație, și factorul psihic este la fel de important. Studii recente au arătat că, dacă te gândești des că ești grasă, ești mai predispusă să acumulezi kilograme. Stresul psihic duce la eliberarea unor hormoni care îți cresc apetitul și scad rata metabolică.

Consumi alimente bogate în zahăr

Zahărul se poate ascunde în orice mâncare despre care tu poți crede că este sănătoasă. De exemplu, iaurtul cu fructe poate părea o gustare ideală în timpul unei diete. Însă acesta conține în realitate foarte mult zahăr. De aceea, este important să citești cu atenție etichetele produselor. Încearcă să consumi fructe, deoarece așa poți fi sigură că nu există nicio urmă de zahăr. Dacă simți nevoia totuși de ceva dulce, o linguriță cu miere poate fi tot ce ai nevoie.

cartof in mana

Nu iei micul dejun

„Dacă mănânc mult, mă îngraș, așa că pur și simplu sar peste o masă ca să slăbesc.” Cam așa gândesc majoritata femeilor care se luptă cu kilogramele în plus. Fals! De fapt, lucrurile stau invers: un studiu recent a arătat că săritul peste mese ne îngrașă. Atunci când stăm o perioadă lungă fără să mâncăm, avem tendința să înfulecăm la masă mai mult decât este normal, deoarece există o deficiență de energie în corp care trebuie acoperită.

Nu faci sport

Orice dietă fără sport ori are rezultate pe termen scurt, ori este sortită eșecului încă de la început. Este greșit să credem că doar schimbarea alimentației este suficientă. Avem nevoie de mișcare pentru a ne îmbunătăți metabolismul și condiția fizică. 

4 pași pentru a scăpa de colăceii din jurul abdomenului

1. Sport

Încearcă să fii tot timpul în mișcare, iar dacă timpul îți permite, mergi la sală de cel puțin două ori pe săptămână. Un antrenament intens de cel puțin 30 de minute poate să ne aducă rezultatele dorite. Dacă nu ești tocmai genul care se duce la sală, aceste exerciții pentru burtă sigur vor fi pe placul tău. Le poți face acasă și nu durează mai mult de 5 minute!

2. Dietă

Nu există o dietă magică doar pentru burtă, însă atunci când începi să slăbești, grăsimea abdominală dispare prima. Pentru ca grăsimea abdominală să fie înlăturată complet, adaugă zilnic cel puțin 10 grame de fibre în dietă.

3. Somn

Se pare că oamenii care dorm 7-8 ore pe noapte nu au burtă, pe când cei care dorm 5 ore sau mai puțin sunt mai predispuși să aibă câțiva colăcei în plus. De asemenea, și cei care dorm prea mult iau în greutate mult mai ușor.

4. Stres

Cu toții suntem stresați. Depinde doar de noi cât de mult lăsăm stresul să ne afecteze. Cele mai bune metode de a scăpa de stres sunt meditația, timpul petrecut cu familia și cu prietenii, sportul și consilierea psihologică. 

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

3.7 (47)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    top 5 divahair.ro

    • vizionate
    • votate
    • discutate

    Ai nevoide de un SFAT?

    Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

    întreabă

    LIKE si intra in universul divelor!