Nu Skin

Corp tonifiat cu exercitiile Victoria’s Secret: 10 minute pentru un look de fotomodel

Andreea Gluh, redactor

Nu este usor sa iti mentii silueta pe care ai obtinut-o pentru a imbraca costumul de baie in aceasta vara. Cu cat se apropie toamna, cu atat devii si tu, probabil, din ce in ce mai tentata sa uiti de regulile de alimentatie si sa lasi sala de fitness de azi pe maine. Trebuie sa stii ca rezultate uimitoare poti obtine facand sport si acasa. In cele ce urmeaza, iti vom prezenta metoda secreta pe care o folosesc faimoasele modele care au devenit ingeri ai catwalk-ului pentru Victoria's Secret.

Iata ce exercitii ce trebuie sa faci timp de 10 minute pe zi pentru a obtine un corp tonifiat de fotomodel!

Si ingerii fac sport

Cu siguranta le-ai admirat si tu pe fetele de la Victoria's Secret! Pe langa o vestimentatie de milioane de dolari (la propriu), ele se arata intotdeauna in fata publicului si cu o silueta de invidiat . Cum crezi ca reusesc? Iata raspunsul: 10 minute de sport intens in fiecare zi le asigura un corp tonifiat.

Primul exercitiu pe care ar trebui sa il incerci si tu incepe prin flexarea antebratelor si a genunchilor si aplecarea corpului usor in fata. Tine antebratele la nivelul pieptului si, din aceasta pozitie, misca picioarele facand cate un pas in lateral si alternand stangul cu dreptul. Acest exercitiu iti va lucra muschii fesieri, iar pentru rezultate optime, va trebui sa il repeti vreme de un minut.

Cel de-al doilea exercitiu consta in mentinerea picioarelor departate la nivelul umerilor si a mainilor pe abdomen, in timp ce faci genuflexiuni. Ajunsa in punctul cel mai de jos, desfa picioarele cat mai mult, asemenea balerinelor cand adopta pozitia plie. Cand te ridici, adu-ti picioarele in pozitia initiala. Exercitiul trebuie repetat de 25 de ori.

Pentru cel de-al treilea exercitiu, trebuie sa repeti miscarile din cadrul celui dintai, timp de un minut.

Cel de-al patrulea exercitiu este inspirat tot din miscarile de balet, de aceasta data din pasul arabesque. Tine bratele in dreptul pieptului, cu palmele spre interior si incepe prin a ridica piciorul drept catre spate. Repeta miscarea de 25 de ori pentru fiecare picior, fara a-ti misca restul corpului. Din nou, este vorba despre tonifierea muschilor coapselor si ai celor fesieri.

Un al cincilea exercitiu incepe prin punerea mainilor in dreptul tamplelor, aplecarea corpului usor in fata si ducerea alternativa a picioarelor catre spate, pe diagonala. Exercitiul imita plecaciunea facuta de balerine pe scena. Vreme de un minut, trebuie sa efectuezi, pe rand, miscarea.

In continuare, trebuie sa incerci un exercitiu care iti va lucra si muschii spatelui. In acest scop, incepe prin a sta dreapta, cu mainile pe langa corp. In continuare, apleaca-te in fata, astfel incat trunchiul sa fie la 90 de grade fata de picioare, si misca bratele in lateral, imitand zborul unei pasari. Nu uita sa menti intotdeauna bratele la nivelul umerilor. Apoi, ridica-ti trunchiul, revenind in pozitia initiala. Acest exercitiu trebuie efectuat de 25 de ori.

Cel de-al saptelea exercitiu, care trebuie repetat timp de un minut, este, din nou, inspirat din miscarea de balet plie. Tine mainile intinse in fata, cu palmele unite. Apropie si departeaza picioarele prin saritura, avand grija ca atunci cand le departezi, genunchii sa fie lasati, iar cand le apropii, calcaiele sa se atinga. De asemenea, ai grja ca laba piciorului sa fie mereu indreptata inspre exterior.

Iata inca un exercitiu util pentru a obtine un corp tonifiat! Tine mainile intinse in fata, cu palmele unite, du piciorul drept in lateral prin alunecare, coborand usor genunchii, apoi revino in pozitia initiala. Repeta exercitiul si pentru celalalt picior. Nu uita ca si de aceasta data laba piciorului trebuie sa fie indreptata catre exterior.

Andrea Orbeck este cea care se ocupa de antrenamentul fotomodelelor Victoria's Secret, chiar si Heidi Klum apeland la serviciile ei, pentru a obtine mult doritul corp tonifiat. Iata, mai pe larg, cum trebuie sa efectuezi exercitiile!

Incearca si tu sa faci aceste exercitii timp de numai 10 minute pe zi si vei vedea ca vei avea un corp tonifiat in cel mai scurt timp!

Sursa: fitsugar.com; youbeauty.com

Abdomen Talie Fesieri Picioare

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

3.6 (3)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    top 5 divahair.ro - fitness si sport

    • vizionate
    • votate
    • discutate
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (186 vizite)
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (0 comentarii)

    LIKE si intra in universul divelor!