Nu Skin

Exercitii de yoga pentru sex mai bun

Alexa Galgau

Una dintre cele mai bune solutii pentru imbunatatirea calitatii vietii sexuale nu implica aplicarea unor tratamente sofisticate. Printre numeroasele beneficii ale practicarii de yoga il amintim si pe acela al tonifierii muschilor necesari pentru sex mai bun. In plus, aceste exercitii iti creeaza si o flexibilitate a corpului care iti va prinde bine atunci cand vreti sa condimentati atmosfera cu niste pozitii ceva mai speciale.

Iata 5 exercitii de yoga pentru sex de neuitat!

5 exercitii de yoga pentru sex

1. Pisica arcuita

Acest exercitiu de yoga este perfect pentru detensionarea coloanei vertebrale, care zi de zi sufera din cauza statului la birou si sedentarismului. Incearca sa privesti acesti exercitiu ca pe un veritabil preludiu si sa savurezi fiecare miscare. Stai in patru labe, inhaleaza adanc si arcuieste in sus spatele in timp ce iti misti corpul putin in fata, exact ca o felina care se arcuieste. Apoi, in timp ce scoti aerul din piept, lasa-ti corpul spre spate, spre calcaie, astfel incat sa ajungi cu posteriorul in dreptul acestora. Revino in pozitia initiala si repeta exercitiul de 20 de ori, fara a te grabi. 

2. Pozitia Cobra (bhujangasana)

Aceasta pozitie iti va crea o deschidere a pieptului, ceea ce poate fi deosebit de util inclusiv in pat. In piept se aduna tensiunea de peste zi si avem tendinta de a lasa umerii sa cada in fata, ceea ce este daunator pentru spate si pentru respiratie. O intindere blanda precum pozitia Cobra te va detensiona inca din primele minute. Stai intinsa cu fata spre podea si cu palmele pe sol, in dreptul umerilor. Ridica incet trunchiul, astfel incat sa iti arcuiesti spatele, dar sa nu te doara. Tine muschii fesieri relaxati si impinge osul pubian in podea. Astfel, vei ajunge si sa fii mai constienta de fiecare senzatie din zona genitala. Mentine pozitia 15 secunde, apoi revino in postura initiala si ia-o de la capat, repetand exercitiul de 10 ori. 

3. Salutul soarelui (surya namaskara)

Iata un exercitiu de yoga care nu arde prea multe calorii, insa te ajuta sa iti cresti rezistenta, ceea ce se traduce in sesiuni mai lungi de sex, chiar si dupa o zi obositoare la munca. Totodata, acest exercitiu tonifiaza musculatura picioarelor si te ajuta sa ai si o flexibilitate mai mare. Intregul exercitiu "Salutul soarelui" este mult mai lung decat cel pe care ti-l propunem noi astazi, aceasta fiind o varianta pentru incepatori. Stai dreapta, cu picioarele usor departate la nivelul umerilor si mainile pe langa corp. In timp ce inhalezi, ridica mainile deasupra capului, spre tavan, arcuind putin spatele daca poti. Apoi, in timp ce expiri, coboara usor mainile pana atunci podeaua cu palmele, acestea fiind pozitionate de o parte si de alta a picioarelor. Poti indoi genunchii daca inca nu ai destula flexibilitate pentru a tine picioarele drepte cand te apleci. Revino in pozitia initiala si repeta exercitiul de 50 de ori. 

4. Exercitiu de yoga pentru deschiderea soldurilor

Nu toate exercitiile de yoga presupun posturi care mai de care mai complicate. Aceasta pozitie, numita in limba sanscrita baddha konasana, nu doar ca este simplu de realizat, dar te ajuta si sa maresti deschiderea soldurilor. De asemenea, are o actiune speciala asupra chakrei muladhara, aflata la baza coloanei, care influenteaza calitatea partidelor de sex. Stai in sezut, cu picioarele intinse inainte, mainile pe langa corp si coloana cat mai dreapta. Indoaie picioarele astfel incat talpile sa fie lipite, apoi prinde-te cu mainile de ele si ramai in aceasta postura cateva minute, mentinand muschii fermi, dar fara sa ii incordezi prea tare. 

5. Aplecare in fata

Acest exercitiu de yoga pentru sex iti intinde muschii picioarelor si iti relaxeaza coloana obosita. Stai in sezut, cu picioarele intinse in fata, degetele acestora indreptate spre tava si mainile pe langa corp. Apoi, intinzand mainile spre talpi, apleaca-te cat poti de mult si mentine pozitia pentru cel putin 10 secunde. Revino in postura initiala si repeta exercitiul de 10 ori. 

Daca te-ai hotarat sa incerci aceste exercitii de yoga pentru sex mai intens, tine minte sa fii intotdeauna blanda cu corpul tau si sa nu il fortezi, pentru ca nu vei obtine rezultate bune, ci numai niste neplaceri de natura fizica. 

Sursa foto si articol: womenshealthmag.com

Spate Umeri Abdomen Talie Fesieri Picioare

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    top 5 divahair.ro - fitness si sport

    • vizionate
    • votate
    • discutate
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (191 vizite)
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (0 comentarii)

    LIKE si intra in universul divelor!