Review pentru Paleta de farduri Astor Eye Artist

Duminică, 01.02.2015

Paleta de farduri Astor Eye Artist iti atrage atentia cu nuantele frumos asortate, cu un design artistic, care vor arata bine pe masa ta de toaleta. Producatorii iti promit o textura moale, catifelata, care se asterne confortabil pe piele si rezista timp de 10 ore, cu o intensitate modulabila prin posibilitatea de a-l aplica atat umed, cat si uscat.

Cum ti se pare Paleta de farduri Astor Eye Artist? Voteaza!

2 (1)
Paleta de farduri Astor Eye Artist

25 ron

Paleta de farduri Astor Eye Artist iti promite o textura placuta, caracter buildable, intensitate a nuantelor si rezistenta de peste 10 ore, motive suficiente pentru a fi doritoare sa o incerci. Acest produs contine pigmenti concentrati de culoare, redand acele tonuri care iti pun ochii in evidenta.

Producatorii pun un accent important pe textura catifelata a fardurilor, astfel ca acestea se astern usor, se uniformizeaza fara probleme si pot fi asezate in straturi multiple, fara a se strange inestetic. Un punct mai slab al produsului poate fi insa ambalajul simplu, care nu iti atrage cu nimic atentia, in afara modului creativ in care sunt asezate fardurile.

Mod de folosire: combina dupa dorinte fardurile care se regasesc in paleta, fie alegand sa conturezi un machiaj de tip smoky eyes, fie aplicand fardurile singular.

Principalul avantaj al paletei de farduri Astor Eye Artist este reprezentat de raportul bun intre pret si calitate pe care il prezinta. Folosindu-l, vei regasi placere in aplicare, caracteristica mai degraba brandurilor de lux ; astfel, textura sa este moale si catifelata, fara a fi prafoasa. Il vei purta confortabil pe tot parcursul zilei, si, desi produsul nu atinge cele 10 ore de rezistenta promise de creatorii sai in absenta unui primer, nici nu se faramiteaza si nu se estompeaza in mod inestetic. Te vei bucura de un make-up care iti pune ochii in valoare, cu nuante delicat pigmentate, care redau luminozitate si incalzesc trasaturile.

Cel mai important dezavantaj al paletei de farduri Astor Eye Artist este dat de rezistenta mai scazuta pe pleoapele uleioase, in absenta primerului. Ambalajul nu te impresioneaza, iar plasarea culorilor, desi artistica, ingreuneaza accesul la cele situate la margine.

Daca te afli insa in cautarea unui fard care sa iti puna frumos in evidenta privirea, sa se aplice placut si confortabil si sa reziste bine pe parcursul zilei, merita sa investesti in Astor Eye Artist.

Gramaj: 4 g