Nu Skin

Dieta Rina: retete usoare pentru toate grupele de alimente permise

Cristina Tarziu

Dieta Rina este un regim alimentar care se bazeaza pe disocierea alimentelor. Principiul e simplu: urmezi cicluri de cate 4 zile in care ai voie sa consumi, pe rand, alimente bogate in proteine, alimente bogate in amidon, carbohidrati si alimente bogate in vitamine. Despre dieta Rina si cum poti slabi 20 de kilograme in 90 de zile citeste mai multe aici! Pentru ca disocierea alimentelor presupune destul de multa bataie de cap, in special in conceperea unor meniuri zilnice cat mai diverse, iti venim in ajutor cu o serie de retete pentru dieta Rina care sa te scoata din impas si sa te ajute sa o duci pana la capat si sa ajungi la greutatea dorita.

Dieta Rina: retete pentru ziua dedicata proteinelor

Opteaza intotdeauna pentru carne slaba, preparata fie la gratar, fie fiarta sau la cuptor. Cantitatea de carne la pranz nu ar trebui sa depaseasca 200g, iar cina ar trebui sa reprezinte, cantitativ, jumatate din pranz.

Piept de pui cu salata de rosii si castraveti

Condimenteaza pieptul de pui cu sare, piper si un praf de paprika si pregateste-l pe gratar.
Separat prepara o salata dintr-o rosie, 1 castravete si cateva frunze de busuioc proaspat. Fa un dressing pentru salata din otet balsamic si o lingura de ulei de masline. Adauga sare dupa gust.
Poti servi salata separat sau poti incorpora pieptul de pui in ea.

Vita cu mustar si salata de varza

Trece doua felii subtiri de carne de vita (de aproximativ 100 de g fiecare) cate 1 min pe fiecare parte pe gratar, apoi muta-le intr-o craticioara, adauga 150 ml de supa de vita, sare, piper si paprika si lasa sa fiarba incet pana ce sosul a scazut suficient. Adauga 1 lingura de mustar, mai lasa pe foc pentru 1-2 minute si e gata! Serveste friptura de vita cu salata de varza (da varza pe razatoare si adauga o lingura de ulei de masline la un bol mic de salata, zeama de lamaie, sare si piper dupa gust).

Dieta Rina: retete pentru ziua dedicata alimentelor bogate in amidon

Salata calda cu cartofi si mei

Fierbe 2 cartofi de dimensiune medie, 50 g de mei, 100 g de porumb si 150 g de fasole verde. Adauga-le pe toate intr-un bol si mai pune 1 castravete, 2 fire de ceapa verde taiata marunt si un dressing dintr-o lingura de ulei de masline, sare si otet balsamic dupa gust.

Soia cu orez si legume

Fierbe 100 g de orez, in care adaugi o lingura de soia fiarta si maruntita, o rosie si o ceapa taiate marunt. Condimenteaza cu cimbru, sare si piper dupa gust. Pune totul intr-un bol rezistent la temperaturi inalte si toarna deasupra, cat sa acoperi orezul, un amestec de supa de legume si sos de rosii. Baga bolul la cuptor si lasa-l pentru aproximativ 30 de minute sau pana ce orezul a facut o crusta crocanta.

Dieta Rina: retete pentru ziua carbohidratilor

Pizza dietetica

Prepara un blat de pizza din 250 g de faina, 15 grame de drojdie, un praf de sare si apa calduta. Pune-l intr-o tava, lasa-l sa creasca pentru o jumatate de ora, apoi adauga cateva linguri de sos de rosii, 1 lingura de ulei de masline si o mana de frunze de busuioc. Coace pizza la cuptor pentru aproximativ 20 de minute sau pana ce blatul a capatat o culoare aurie.


Tortillas cu salsa

Pune in apa clocotita 3 rosii de dimensiune medie, scoate-le imediat si curata-le de pielita. Taie-le cubulete, apoi adauga oregano, busuioc, sare si piper dupa gust. Incalzeste lipiile pe flacara de la aragaz pana ce devin usor crocante si serveste-le cu sosul de rosii. Poti consuma 3-4 tortillas la pranz si doua la cina.

Dieta Rina: retete pentru ziua dedicata alimentelor bogate in vitamine

Salata de banane cu nuci
 
  
 
Prepara o salata simpla, dar satioasa, din 2-3 banane, 50 g de nuci, caju, migdale sau un amestec din cele trei si cateva linguri de zeama de ananas sau de portocala. Adauga scortisoara, o lingurita de fulgi de cocos si serveste-o imediat pentru a preveni oxidarea feliutelor de banana.

Tarta cu fructe si crusta de migdale

Intr-o forma de tarta pune 50 g de migdale usor rumenite. Adauga un strat de „crema de banane" facuta dintr-o banana pusa in blender si apoi decoreaza cu feliute de nectarine, capsuni sau orice alte fructe de sezon.

Cu un pic de imaginatie, poti face ca dieta Rina sa devina un stil de viata placut, cu mese gustoase si satioase, totul in timp ce te bucuri de silueta la care ai visat!

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

2.5 (14)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    LIKE si intra in universul divelor!