Dieta cu conopida

Viorica Ghinea, redactor

Te-ai hotarat sa mai slabesti cateva kilograme inainte sa pleci in concediu? Atunci alege o modalitate simpla si sanatoasa: dieta cu conopida. Aceasta nu numai ca te va ajuta sa pierzi cateva kilograme intr-o perioada de timp scurta, dar vei avea si alte avantaje in urma consumului frecvent de conopida.

Descopera motivele pentru care conopida merita sa fie inclusa in alimentatie!

Beneficiile dietei cu conopida

Conopida are un continut bogat de vitamine si de minerale, astfel ca aduce numeroase beneficii organismului. Ea ajuta la eliminarea toxinelor din corp, intareste sistemul imunitar, lupta impotriva cancerului si poate sa previna anumite afectiuni cardiovasculare.

Aceasta leguma crucifera minunata are proprietati antioxidante si antiimflamatoare, luptand impotriva imbatranirii premature si ajutand organismul sa se refaca in urma anumitor afectiuni.

Specialistii nutritionisti o recomanda ca aliment de baza intr-o dieta de slabit, deoarece contine putine calorii, este hranitoare, energizeaza organismul si tine la distanta anemia. Prin urmare, dieta cu conopida nu conduce la carente nutritionale, asa cum se intampla de multe ori cand tii anumite regimuri de slabit stricte.

Conopida este o leguma versatila, care poate fi inclusa usor in alimentatia ta. Poti sa pregatesti numeroase preparate culinare care sa contina acest ingredient plin de surprize.

Recomandari in dieta cu conopida

Cel mai bine este sa consumi conopida in stare cruda pentru a profita din plin de substantele nutritive pe care le contine. O poti introduce ca ingredient principal in multe salate de sezon. Insa, pentru diversitate pregateste si alte retete cu aceasta leguma: supa, sufleu, conopida gratinata, piure, rosii umplute cu conopida, buchetele in crusta de curry, sote de legume. In cazul salatelor, pentru un plus de gust adauga condimente, ierburi aromatice si suc de lamaie sau de portocale.

Dieta cu conopida dureaza 7 zile in care poti sa slabesti 2-4 kilograme. In aceasta perioada este indicat sa reduci consumul de sare, deoarece aceasta retine apa in corp. Intre mesele principale poti sa iei si gustari din fructe (salate sau sucuri naturale). De asemenea, consuma 2-3 litri de lichide pe zi, in special apa plata si ceai neindulcit. Renunta la bauturile carbogazoase, la mezeluri, la dulciurile din comert si evita prajelile. 

recomandari dieta conopida

Planul dietei cu conopida

Planul regimului de slabire cu conopida nu este unul strict, deoarece iti permite sa schimbi anumite preparate care nu iti plac. Poti sa urmezi structura recomandata in articol sau sa pregatesti alte retete dietetice, insa aceasta optiune este valabila doar pentru masa de pranz, celelalte mese vor fi fixe.

Ziua 1:

Dimineata: o cana de ceai, un ou fiert, doua felii de paine integrala cu unt si cu dulceata (de preferat preparata in casa).
Pranz: conopida gratinata
Seara: salata de conopida (poti sa adaugi orice legume vrei, dar sa predomine conopida).

Ziua 2:

Dimineata: doua felii de paine integrala cu unt si cu sare, salata de conopida
Pranz: rosii umplute cu conopida
Seara: supa de conopida

Ziua 3:

Dimineata: doua oua fierte, o cana de ceai si doua felii de paine integrala
Pranz: peste la gratar cu salata de legume (castraveti, ardei, morcovi, ceapa, patrunjel sau marar)
Seara: salata de conopida si cartofi copti

Ziua 4:

Dimineata: un iaurt degresat cu cereale si cu fructe proaspete
Pranz: sote de conopida si piept de pui
Seara: supa de conopida

Ziua 5

Dimineata: lapte acru, salata de conopida si doua felii de paine integrala
Pranz: conopida la cuptor cu ierburi aromatice
Seara: salata de legume fierte

Ziua 6:

Dimineata: o cana de ceai, un ou fiert, doua felii de paine integrala cu unt si cu dulceata.
Pranz: peste la gratar cu piure de conopida si salata de rosii
Seara: salata de conopida si cartofi copti

Ziua 7:

Dimineata: salata de conopida si doua felii de paine integrala
Pranz: piept de pui la gratar si salata de legume (crude sau fierte)
Seara: supa de conopida

Pielea ta are nevoie si de tonifiere, asa ca include si exericitiile fizice in activitatile de zi cu zi. Daca iti este greu sa te apuci de sport, poti sa iei in considerare si alte optiuni care te pot ajuta sa slabesti: cursuri de dans, squash, echitatie, plimbatul cu rolele sau cu bicicleta.

Articolul urmator Cum sa slabesti rapid si sanatos cu verdeturi de primavara. Meniu pentru intreaga saptamana

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

2.5 (13)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.