Dieta leneșilor în doi pași simpli

Luni, 19.06.2017
de Mihaela Onofrei

Cine mai are timp în secolul XXI să numere caloriile? Sau că cumpere tot felul de mâncăruri exotice, sărace în calorii, și să renunțe la mâncărurile rapide, pe care și le poate cumpăra în fugă spre locul de muncă la un preț mic? O dietă necesită timp și mulți bani, și tocmai de aceea majoritatea persoanelor nu își pot permite un astfel de lux.

Totuși, există o cale prin care poți pierde în greutate fără prea multe eforturi. Dieta leneșilor nu constă în tăierea anumitor alimente din regim, ci presupune un consum corect al alimentelor. Regimul este inspirat de obiceiurile alimentare ale călugărilor budiști din Tailanda. Aceștia au doar o masă pe zi la 9 dimineața cu toate alimentele care le pot da energie pentru întreaga zi, amestecate toate într-un bol.

plan dieta

Iată cum poți ține și tu dieta leneșilor!

Dieta leneșilor nu presupune un anumit efort. Pierderea în greutate are loc automat, fără ca tu să suferi. 

Primul pas

Stabilește-ți doar o masă pe zi, la prânz sau în jurul prânzului. Poți să gătești seara, să pui mâncarea în frigider și să o iei la muncă a doua zi.

Dimineața este bine să mănânci doar fructe sau o cană de cafea sau de ceai verde.

Cina neapărat să fie ușoară, poate un suc de fructe, o mână de nuci sau semințe de floarea-soarelui. De asemenea, poți înlocui sucurile cu ceaiul.

Este important să nu mănânci nimic între mese. Bea multă apă în acest timp, dar și ceai și suc de fructe. Gustările sunt doar o problemă psihologică conectată cu plictiseala și depresia, așa că încearcă să te detașezi de acest obicei nesănătos.

Al doilea pas

Mănâncă cât și ce vrei la prânz. Ai grijă să începi mereu cu fructe și să lași desertul la urmă, după salată și mâncarea mai consistentă. În acest mod poți să îți controlezi apetitul și să începi să scapi de kilogramele în plus. Atunci când simți că te-ai săturat, lasă furculița sau lingura jos. Este mai bine să te oprești din mâncat decât să te îndopi și să îți forțezi organismul.

femeie care se uita la televizor

Bine de știut!

1. Mâncatul seara nu este sănătos din mai multe motive, printre care se numără și dependența psihologică care se formează de a ronțăi ceva în fața ecranului. De câte ori nu ți s-a întâmplat ca, din obișnuință, să te duci le frigider pentru a lua o gustare din... plictiseală?

2. Alt lucru pe care trebuie să îl reții este că alimentele consumate după prânz au un aport dublu de calorii față de aceeași mâncare consumată înainte de amiază. Dimineața arzi caloriile mult mai repede, și tocmai de aceea trebuie să ai parte de cea mai mare masă a zilei în jurul prânzului.

3. Fructele sunt benefice doar atunci când sunt mâncate pe stomacul gol. Acestea sunt mult mai bine absorbite, iar vitamine și substanțele nutritive nu sunt irosite. Așadar, consumă fructe și suc de fructe doar atunci când simți că ți-e foame, pe stomacul gol.

Surse foto: iStock

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

3.8 (8)

Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

Cauta un furnizor in zona ta

Ai nevoide de un SFAT?

Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

întreabă

LIKE si intra in universul divelor!