Alimentatie pentru abdomen: ce sa mananci pentru un abdomen fara grasime

Ioana Dinu

In zilele noastre, un abdomen fara grasmine poate sa fie mai greu de gasit decat caprele negre in Romania. Dar asta nu inseamna si imposibil de gasit, bineinteles. In cazul in care vrei sa ajungi sa ai un abdomen fara grasime, citeste randurile de mai jos si afla care este alimentatia potrivita pentru un abdomen fara grasime.

Alimentatie pentru un abdomen fara grasime

Uneori, nu este nevoie sa tii dieta ca sa poti intra intr-o rochie mulata sau sa ai curajul sa porti un tricou cu vedere la buric (mai ales ca e la moda). N-ai de ce sa te infometezi, ci doar sa fii putin mai atenta la alimentatie. Pentru a scapa de grasimea de pe abdomen, e necesar sa ii oferi organismului tau energia si nutrientii necesari unui program intens de antrenamente. Dar exista si alimente pentru abdomen care iti accelereaza eliminarea acestei grasimi nedorite. Nu-i asa ca suna fantastic? Uite despre ce alimente este vorba.

Abdomen fara grasime

Migdalele

Migdalele sunt pline de vitamine, minerale, proteine si fibre. De fapt, o mana de migdale iti asigura 80% din necesarul zilnic de proteine. Ceea ce este mai putin placut la migdale este ca sunt delicioase si ca e posibil sa iti fie greu sa te opresti din mancat. Adu-ti totusi aminte ca ele au aproximativ 600 de calorii pe suta de grame, asa ca un pumn pe zi nu iti va face rau, insa o punga...

Piperul rosu

Exercitiile pot fi extenuante, mai ales daca nu reprezinta un obicei. Insa tine minte ca alimentatiei pentru abdomen ii poti adauga piperul rosu, care te va scapa de inflamatia abdominala si de durerea care apare imediat dupa ce faci sport. In plus, piperul rosu accelereaza scaderea in greutate, deci si eliminarea grasimi si iti creste imunitatea.

Ouale

Odata ce te-ai apucat de abdomene si alte exercitii pentru eliminarea grasimii abdominale, alimentele bogate proteic trebuie sa reprezinte principalele tale surse de hrana. Ouale sunt si ele o astfel de sursa de proteina, dar si de fier si vitaminele A, D, E si B12. Si un ou mare are numai 70 de calorii (insa numarul acestora creste daca il prajesti, asa ca mananca-l fiert).

Merele

Daca nici de mere nu stiai ca te scapa de grasimea de pe burta, inseamna ca nu ai prea mare grija la alimentatia abdominala. Ei bine, afla ca merele au extrem de putine calorii, dar o multime de fibre si vitamine. Asadar, incearca sa mananci macar un mar pe zi!

Salatele verzi

Cand vine vorba de salate, fie le iubesti, fie nu le poti suporta. Oricum ar fi, trebuie sa le mananci, pentru ca sunt un factor important al unei alimentatii corecte. Bogate in fibre, salatele verzi sunt bune pentru ca te ajuta sa te simti satula o perioada indelungata si iti regleaza digestia. Iar caloriile abia se simt.

Somonul

Somon

Bun de tot, somonul este si foarte sanatos. Acizii lui grasi Omega-3 sunt un accelerator al metabolismului tau, ceea ce duce la topirea grasimii abdominale. (Sfat: combina somonul pe gratar sau la cuptor cu o salata verde cu migdale si nu vei simti ca esti atenta la ce mananci, dar vei simti ca te rasfeti!)

Fructele de padure

E bine de stiut ca fructele de padure nu se folosesc numai in tartele cu fructe, ci si la slabit. Bineinteles, nu in aceleasi amestecuri. Acestea sunt pline de fibre si antioxidanti si constituie un bun prieten in cursa eliminarii grasimii de pe burta. In plus, fructele de padure sunt bune pentru reglarea diabetului si prevenirea Alzheimerului.

Iaurtul

Exista iaurturi si iaurturi. Cele pe al caror ambalaj scrie „cu 20% grasime", nu sunt tocmai un membru de incredere in familia alimentelor bune pentru un abdomen plat. Iaurtul sporeste digestia, dar si scaderea in greutate. Iar un iaurt mediu echivaleaza cu 40% din necesarul tau zilnic de proteine.

Asa cum ai putut observa in randurile de mai sus, un abdomen plat se obtine prin sport si o alimentatie propice. Pentru un abdomen fara grasime, nu este nevoie sa te infometezi si nici sa mananci lucruri care nu iti plac. Din lista de mai sus, trebuie sa gasesti si alimente care iti bucura papilele si pe care sa le introduci in alimentatia ta zilnica. Asadar, fa sport, ai grija la alimentatie si abia apoi probeaza toate rochiile mulate din dulap!

Articolul urmator Ce alimente să mănânci și ce să nu mănânci, de fel, pentru binele tău

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

2 (2)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.