Nu Skin

Cele mai bune exercitii pentru tonifierea feselor

Viorica Ghinea, redactor

Crezi ca doar vedetele sau persoanele care merg zilnic la sala pot avea un posterior bine definit si ferm? Ai impresia ca doar antrenamentele de mare intesitate te vor ajuta sa slabesti?  Nu intotdeauna! Cu exercitiile potrivite si tu te poti bucura de corpul dorit. Am pregatit pentru tine o lista cu cele mai bune exercitii pentru fese. Iata care sunt acestea si cum le poti realiza!

Genuflexiunile cu gantere, printre cele mai bune exercitii pentru tonifierea feselor

Iti amintesti de miscarile pe care le fac luptatorii de sumo in timpul luptelor? Noi iti propunem sa faci un exercitiu inspirat din ele.

Realizare: Stai dreapta si tine picioarele departate, cu varfurile orientate usor in afara. Tine cu ambele brate o gantera de 3-4 kilograme, depinde de ce ai la indemana si de cat poti sa ridici. (1) Lasa-te treptat in jos, pana ajungi cu gantera in dreptul gambelor. Nu indoi spatele si nu trage umerii in jos. (2) Contracta puternic fesele, mentine cateva secunde, apoi revino la pozitia de start. Nu te impinge in degete, ci in calcaie. Efectueaza 3 seturi a cate 12 reprize. genuflexiuni cu gantere

 

 

Exercitiu cu mingea de fitness

Daca ai o minge de fitness acasa, realizeaza cat mai multe exercitii fizice. Nu numai ca te va ajuta sa tonifiezi corpul, dar vei descoperi si ca este o modalitate chiar distractiva de a elimina kilogramele in plus. Iar daca frecventezi o sala de fitness, intereseaza-te daca au fitball. De obicei, salile care au diferite ore dedicate femeilor au un astfel de obiect. Iata un exercitiu simplu, dar eficient, pe care il poti realiza cu mingea de fitness, pentru a-ti tonifia fesele.

exercitiu cu mingea de fitness

Realizare: Intinde-te pe spate, cu bratele intinse in lateral. Ridica gambele pe minge. (1) Impinge calcaiele in minge si ridica bazinul de la sol, incordand fesele. (2) Roteste mingea pe masura ce indoi genunchii si ridici si mai mult partea inferioara a corpului. (3) Mentine aceasta pozitie timp de 5 secunde, apoi revino la pozitia 2, ruland mingea, si in final, la pozitia de start.  Efectueaza 3 seturi a cate 12 reprize. Pentru rezultate cat mai bune, realizeaza exercitiul pe fiecare picior in parte (alternativ).

Cumpana cu greutati, unul dintre cele mai bune exercitii pentru fese

Daca iti placea sa te implici activ in orele de sport din scoala, cu siguranta iti aduci aminte de miscarea „cumpana".  Iata mai jos cum poti sa realizezi unul dintre cele mai bune exercitii pentru tonifierea feselor, pornind de la aceasta miscare.

cumpana cu gantere

Realizare: Stai dreapta si tine o gantera in mana dreapta. (1) Realizeaza cumpana pe piciorul stang, tinand bratul de pe aceeasi parte in lateral pentru a-ti pastra echilibrul si pe cel cu gantera in jos. Incordeaza si fesierii in acest timp. Mentine pozitia timp de cateva secunde, apoi revino la cea initiala. Repeta un set complet pe piciorul stang, apoi realizeaza acelasi exercitiu si pe cel drept. Efectueaza 3 seturi a cate 12 reprize.

Fandarile cu gantere, cele mai simple exercitii pentru fese

Fandarile in fata se numara printre cele mai populare exercitii fizice. Desi sunt simplu de realizat, ele iti asigura rezultatele dorite: posterior si picioare tonifiate. Daca utilizezi si doua gantere, cu atat mai bine.

fandari cu gantere

Realizare: Stai in picioare, mentinand o pozitie dreapta a corpului, cu doua gantere in maini. (1) Efectueaza un pas mare in fata cu piciorul stang, in timp ce il indoi pe cel drept pana genunchiul ajunge aproape de podea. (2) Revino la pozitia de start. Repeta un set complet pe piciorul stang, apoi realizeaza acelasi exercitiu si pe cel drept. Efectueaza 3 seturi a cate 12 reprize.

Stepper + gantere sau cum sa obtii cel mai frumos posterior

Nu iti place sa participi la orele de step aerobic pentru ca este aglomeratie sau nu te simti in largul tau, insa vrei sa profiti de beneficiile oferite? Fie iti cumperi un stepper, fie improvizezi unul folosindu-te de alte obiecte pe care le ai in casa. Iata cum poti sa efectuezi unul dintre cele mai bune exercitii pentru tonifierea feselor!

step cu gantere

Realizare: Ia doua gantere in maini si pune piciorul drept pe stepper sau alt obiect improvizat. (1) Incordeaza fesierii, ridica piciorul de la sol si mentine-ti echilibrul doar pe cel aflat pe stepper. (2) Revino la pozitia initiala. Repeta un set complet pe piciorul drept, apoi realizeaza acelasi exercitiu si pe cel stang. Efectueaza 3 seturi a cate 12 reprize.

Aceste exercitii nu te vor ajuta doar sa iti tonifiezi posteriorul, ci vor favoriza si lucrarea altor zone ale corpului: abdomen, umeri, coapse si gambe. O alta veste buna este ca vei arde si calorii in acest timp. Asadar, realizeaza si tu cele mai bune exercitii pentru fese de 2-3 ori pe saptamana si te vei putea bucura de rezultatele dorite mai repede decat ti-ai fi inchipuit.

Sursa foto: leanitup.com
Fesieri Picioare

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

3.1 (3)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    top 5 divahair.ro - fitness si sport

    • vizionate
    • votate
    • discutate
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (195 vizite)
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (0 comentarii)

    LIKE si intra in universul divelor!