Cum obții un fund bombat în funcție de forma corpului

Joi, 15.06.2017
de Andreea Baluteanu

Cine nu visează la un fund bombat? Kim Kardashian, Beyonce, Rihanna, toate aceste supercelebrități ne populează lista de dorințe cu posteriorul lor apetisant, dar, din păcate, natura nu a fost la fel de generoasă cu fiecare dintre noi!

Suntem însă aici ca să te ajutăm, ca întotdeauna! Am conceput planul pentru cel mai frumos fund pe care îl poți avea, în funcție de forma corpului tău! De la dietă la cele mai bune exerciții, suntem alături de tine, în misiunea de a deveni sora de peste Ocean a fotomodelelor de la Victoria’s Secret!

Cum să ai cel mai frumos fund în funcție de siluetă

Spune-ne care este forma corpului tău, iar noi îți arătăm cum să obții acel fund bombat la care ai visat dintotdeauna!

fandare

Silueta măr

Acest tip de corp se caracterizează prin volum în partea superioară a corpului, ceea ce înseamnă că, din păcate, ești departe de a avea un fund demn de Jennifer Lopez! Obiectivul tău este să câștigi volum și fermitate în zona șezutului, pentru a rivaliza cu zeițele despre care ți-am povestit mai sus!

Începem cu atât de necesarele exerciții care îți vor contura, cu timpul, fundul bombat cel mult dorit!

Genuflexiunile sunt cel mai util exercițiu fizic atunci când vine vorba despre conturarea feselor. Noi îți vom prezenta o astfel de metodă de a deveni copia fidelă a lui Beyonce!

Genuflexiuni „prizonier”

Deși nici măcar un polițist nu ar putea rămâne imun la farmecul tău, să te comporți precum o persoană care este pe punctul de a fi arestată se poate dovedi minunat pentru posteriorul tău. Prinde-ți mâinile la ceafă și depărtează-ți picioarele, dincolo de linia șoldurilor. Dirijează-ți umerii spre spate și adu abdomenul înainte, ca să protejezi zona lombară. Execută prima genuflexiune, coborând cât de mult poți și menținând spatele drept. Revino la poziția inițială și repetă de 20 de ori.

Alimentația e la fel de importantă precum mișcarea! Silueta ta reține de obicei grăsime în partea superioară a corpului, ceea ce poate presupune un risc ridicat de cancer și diabet, așa că nu ai voie să glumești cu dieta ta!

Principiul de care trebuie să ții cont? Cât mai multe grăsimi sănătoase, cât mai puțini carbohidrați. Ai nevoie de avocado, nuci, pește slab și ulei de măsline, care prezintă și beneficiul de a scădea inflamația din corp, pericol cu care tu te confrunți deja. În plus, aportul de grăsimi bune va spori volumul feselor tale. De partea cealaltă, redu cât de mult poți carbohidraţii și mizează în general pe cei complecși, bogați în fibre, precum fructele, legumele și cerealele integrale.

Silueta pară

Rihanna, Kim Kardashian, Jennifer Lopez: ce au în comun aceste trei zeițe? Un fund mare și apetisant. Ești o norocoasă, din punctul acesta de vedere. Posteriorul tău e deja rotund, așa că nu trebuie să intervii prea mult asupra sa. Ceea ce nu înseamnă că e cazul să te lași pe tânjală, doar pentru că arăți de milioane!

fund bombat exercitii

Ce îți dorești? Să tonifici și să amplifici volumul feselor tale! Pentru aceasta, fandările sunt minunate!

Fă o fandare cu piciorul drept în față, apoi mută membrul în lateral și condu-l în cele din urmă în spate. În tot acest timp, menține piciorul stâng activ, în aceeași poziție, ca să ai parte de un echilibru mai bun. Odată ce ai încheiat 15 mișcări, revino în poziția inițială și repetă și cu celălalt picior!

Dieta este și ea o componentă importantă a misiunii tale pentru un fund mai mare și mai bombat! Experții sunt de părere că grăsimea consolidată pe șolduri și pe fese, ca în cazul tău, e mai puțin periculoasă decât în cazul siluetei măr, fiind considerată „pasivă”, cu depozite de colesterol bun mai ridicate decât cele „malefice”.

Tu trebuie să limitezi consumul de grăsimi, dar să îl mărești pe cel de carbohidraţi complecși și de proteine, pentru un fund de nota 10! Mizează pe cereale integrale, fructe, legume, pește și pui și evită produsele de patiserie și carnea roșie! Așa îți amplifici factorul de seducție!

Dieta recomandată fetelor cu silueta pară poate fi folosită cu rezultate pozitive și de femeile cu forme de clepsidră; calea de obținere a unui fund apetisant este similară în cazul lor.

Silueta dreptunghi

Dacă le putem reproșa ceva frumoaselor care defilează pe podium (cu excepția fotomodelelor de la Victoria’s Secret), acel lucru este că posteriorul lor mai degrabă... lipsește cu desăvârșire. Cu picioare lungi și suple, abdomen plat și umeri atletici, tu semeni cu unul dintre modelele care fac ravagii, ceea ce nu compensează însă pierderea volumului feselor.

fund bombat sport

Avem însă mișcarea salvatoare pentru tine! Ce te interesează pe tine? Să îți „bombezi” fundul!

Tot fandările sunt exercițiile care te vor scoate din impas. De data aceasta, adaugă și o greutate, care îți va lucra mai intens zona. Din poziția drepți, cu picioarele depărtate la nivelul șoldurilor, du piciorul stâng peste cel drept la un unghi de 45 de grade, coboară, menține timp de câteva secunde (da, poți!), apoi revino la poziția inițială. Refă acest traseu de 15 ori și schimbă picioarele (sau intercalează-le preț de 30 de exerciții).

În ceea ce privește alimentația pentru un fund bombat în cazul siluetei boyish, experții îți recomandă o alimentație sănătoasă, cu multe grăsimi bune, carbohidrați și proteine de calitate. Pentru că ai un corp suplu de la natură, nu trebuie să îți faci prea multe griji, fiindcă tendințele de îngrășare te-au ocolit respectuoase. Optează pentru pește, pui, cereale, fructe, legume, fasole, ouă, avocado și ulei de măsline, care ar trebui să se regăsească adesea în alimentația ta!

Descoperă mai jos și un filmuleț care îți arată cum să îți lucrezi fundul ca un fotomodel Victoria’s Secret!

Secretul pentru un fund bombat ți-a fost dezvăluit! Vei pune în aplicare sfaturile noastre personalizate?

Fesieri

Surse foto: IStock

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

1 (1)

Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

Cauta un furnizor in zona ta

top 5 divahair.ro

  • vizionate
  • votate
  • discutate
  1. Cum scapi de aripioare în 5 minute (2376 vizite)
  2. 20 de exerciții care ard 500 de calorii (1477 vizite)
  1. Cum scapi de aripioare în 5 minute (0 comentarii)
  2. 20 de exerciții care ard 500 de calorii (0 comentarii)

Ai nevoide de un SFAT?

Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

întreabă

LIKE si intra in universul divelor!