Nu Skin

7 mâncăruri care îţi consumă energia

Vineri, 10.03.2017
de Violeta Ieremie
Ovăz
Imaginea precedenta
Imaginea urmatoare

Ovăz

Deşi ovăzul este promovat ca fiind sănătos pentru micul dejun, ceea ce nu ştim este faptul că el conţine melatonină (hormon care joacă un rol important în senzaţia de somn), fiind bogat în carbohidraţi şi vitamina B6. Asta nu înseamnă să renunţi de tot la el, ci să-l combini cu grăsimi sănătoase şi proteine, pentru a estompa efectul de somnolenţă. 

„Eşti ceea ce mănânci!” Mâncarea face parte din obiceiurile noastre zilnice, este o nevoie de bază şi, în acelaşi timp, o plăcere, un refugiu, o recompensă.

Corpul nostru funcţionează pe bază de energie, la fel ca o maşină. Dacă nu-i pui combustibil, nu porneşte, însă nu orice tip de combustibil, ci unul care să se potrivească maşinii tale. La fel şi în cazul nostru: noi mâncăm, dar ce mâncăm? Tot ce miroase bine, tot ce avem poftă sau ce avem nevoie cu adevărat?

Nu de puține ori, o mare parte din energie dispare după ce mâncăm. S-a constatat că, după ce consumăm anumite alimente, ni se face somn şi nu mai putem face nimic, ni se închid pur şi simplu ochii.

Te-ai gândit că poate nu faptul că ai lucrat sau că ai făcut efort este de vină pentru starea de somnolenţă, ci chiar ceea ce ai mâncat? 

Descoperă în galeria foto de mai sus câteva alimente care îți pot fura energia!

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)

Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

Cauta un furnizor in zona ta

Ai nevoide de un SFAT?

Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

întreabă

LIKE si intra in universul divelor!