Adevarata Stare de Bine
Nu Skin

Cel mai bun exercițiu care te scapă de burtă

Joi, 06.04.2017
de Mihaela Onofrei

Grăsimea de pe abdomen apare mai ales în cazul persoanelor de vârsta a doua. Totuși, din cauza stilului de viață nesănătos, acest strat neplăcut apare și în cazul tinerilor, cu o pondere ceva mai mare în rândul femeilor.

Pe lângă aspectul neplăcut, grăsimea din zona abdominală ne poate cauza adevărate probleme de sănătate. De cele mai multe ori, „burtica” pe care o vedem noi în exterior are o cantitate egală de țesut adipos în interior. Da! Colăceii sunt un indiciu că organele pot fi acoperite de grăsime. Existența burții este direct legată de tulburări metabolice și de un risc crescut de boli cardiovasculare și diabet. La femei, grăsimea de pe abdomen crește riscul de cancer la sân și de colecist.

talie

Iată care este cel mai bun exercițiu care te scapă de burtă!

Cercetătorii au analizat mai multe tipuri de antrenamente și exerciții pentru a le alege pe cele mai eficiente. În studiul publicat în Journal of Sports Medicine and Physical Fitness, participanții au făcut 4 tipuri de antrenamente pe săptămână, cu variate tipuri de exerciții. Un grup a făcut exerciții cardio și de forță, pe când celălalt grup a făcut exerciții obișnuite de fitness și două antrenamente intense, cunoscute sub denumirea de HIIT.

Se pare că HIIT este cel mai bun antrenament care te ajută să scapi de grăsimea nedorită, chiar și de cea de pe abdomen. Acest exercițiu se dovedește un adevărat aliat în lupta cu kilogramele și cu centimetrii în plus din talie. Grăsimea de pe abdomen este redusă considerabil în doar câteva săptămâni, fără schimbări drastice de alimentație.

Așadar, cercetătorii îi sfătuiesc pe cei care vor să piardă rapid din kilogramele în plus să urmeze acest antrenament intens ce îți împinge organismul către limite. Pentru începători, este recomandat un antrenament ușor și scurt.

În videoclipul de mai sus vei observa că fiecare tip de exercițiu se face timp de 30 de secunde, urmat de alte 30 de secunde dedicate relaxării mușchilor. Acest antrenament trebuie făcut în fiecare zi pentru a avea rezultate. După o perioadă de acomodare de o săptămână, poți trece la un antrenament HIIT mai lung și mai intens de tonificare.

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

3.5 (18)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    Ai nevoide de un SFAT?

    Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

    întreabă

    LIKE si intra in universul divelor!