Nu Skin

Bine ati venit pe YouTube

Mihaela Dobre

YouTube atrage o generatie globala de consumatori de continut care vor sa urmareasca ceea ce vor, cand vor, iar cu ajutorul noilor tehnologii, unde vor. YouTube ofera platforma perfecta pentru fiecare dintre noi care avem o pasiune sa ne-o putem impartasi cu intreaga lume - iar de data asta sintagma "intreaga lume" chiar asta inseamna. Nu are importanta faptul ca pasiunea ta este fotografia, muzica sau orice altceva, YouTube iti pune la dispozitie un mediu prin care poti deveni popular in toata lumea. Vloggerii din zona de beauty sunt printre cei mai populari si au sute de mii si chiar milioane de abonati la canalele lor, cu milioane de vizualizari.

Youtube

Vedete YouTube beauty la nivel global

michellephan

5,9 milioane de abonati

890 milioane de vizualizari

Michelle a refuzat o pozitie in cadrul faimoasei companii Lancome si s-a indreptat catre YouTube pentru a transmite sfaturile ei de beauty. 200 de milioane de vizualizari mai tarziu, studenta facultatii de arte, in varsta de 22 ani, a devenit promotorul oficial al machiajelor Lancome.

Jessica Harlow

517 milioane de abonati

75 milioane de vizualizari

Jessica este un hair stylist de pe YouTube cu peste peste 500 milioane de abonati la canalul ei. In aproape patru ani pe YouTube a realizat tutoriale despre machiaj, coafura si moda. Are peste 75 de milioane de vizualizari. Jessica realizeaza tot soiul de topicuri de la folosirea ojei mate si lucioasa pana la metode rapide de machiaj in avion.

Alte canale de beauty foarte populare pe YouTube (intre paranteze este trecut numarul de vizualizari)

Youtube

10 sfaturi pentru a avea succes pe YouTube

1. Impartasiti-va povestile, indiferent de pasiune

Pe YouTube cele mai apreciate videoclipuri sunt extrem de usor de distribuit. Postezi clipul pe YouTube si il popularizezi prin intermediul retelelor sociale. Foloseste-ti cercurile de prieteni pentru a-ti promova continutul.

Exemplu: Vedeta rock Goldie Starling de pe YouTube are un playlist grozav de videoclipuri de machiaje surprinzatoare care ii transforma fata in tot felul de personaje - pur si simplu nu te poti abtine si trebuie sa le spui si prietenilor tai.

2. Intra in vorba!

Creatorii YouTube de mare succes sunt foarte naturali atunci cand se afla in fata camerei de filmat. Este foarte important sa creezi o relatie cu cei care privesc pentru ca, nu-i asa, vrei sa se aboneze la canalul tau.

Exemplu: Miss Glamorazzi are o serie extraordinara numita Pregatiti-va cu mine care iti da impresia ca esti chiar acolo, langa ea - este extrem de agreabila si comunicativa.

3. O conversatie in ambele sensuri

YouTube iti ofera avantajul de a primi feedback de la fanii si prietenii tai. In clipurile pe care le faci ii poti intreba ce vor sa vada la tine in episodul urmator. In acest fel iti asiguri public pentru viitoarele clipuri pe care le vei pune pe YouTube dar si o crestere sanatoasa a canalului.

Exemplu: Tati de la GlamLifeGuru are videoclipuri Miercuri - la cererea utilizatorilor in care raspunde intrebarilor adresate de fani. Poti spune ca ai propriul asistent de machiaj!

4. Consecventa este decisiva

Indiferent de frecventa cu care tu creezi continut este foarte important ca fanii tai sa stie ca intr-o anumita zi a saptamanii vei posta un anumit tip de clip. In acest fel iti vei tine

 fanii aproape si te asiguri ca vor reveni pe canalul tau exact la momentul in care ai urcat un nou clip.

Exemplu: Michelle Phan incarca un videoclip in fiecare vineri, astfel incat abonatii ei (toti cei 6 milioane!) revin mereu sa vizioneze noile materiale.

5. Stabiliti cine este publicul tinta

Stii cine iti urmareste in general videoclipurile? Ca YouTuber este foarte important sa stii pentru cine creezi continutul. Vrei sa fii urmarit de elevi sau studenti? Sunt in general femei sau mai mult barbati? Daca stii componenta acestui public, vei putea surprinde mai bine interesele lor in videoclipurile create si vei stabili o legatura infinit mai buna cu ei.

Exemplu: Beth Mota de la Macbarbie07 stie ca are un public format din liceeni si studenti, asa ca videoclipurile ei se axeaza pe pregatirea pentru scoala, organizarea dulapului din vestiar si tinute de scoala - adaptate perfect.

6. Continuitatea: ce este rezonabil?

Gandeste-te ce format vrei sa aiba clipurile pe care le creezi - pentru ca modul in care vei continua poate fi determinant pentru succesul tau pe YouTube. Creezi mai multe tipuri de clipuri? Mergi pe unul singur? Creezi continut pentru fiecare tip de public tinta?

Exemplu: Beautyliciousinsider combina tipurile de videoclipuri pe care le creeaza: unele sunt simple vlogguri, filmate direct cu o camera video, altele presupun mai multa pregatire, lasandu-i timp suficient pentru a pastra coerenta, pentru a fi usor de distribuit si a arata extraordinar.

7. Usor de descoperit

Dincolo de toate sfaturile si sugestiile de titrare si subtitrare a videoclipurilor... ideile tale includ subiecte pe care oamenii le cauta in mod firesc? De exemplu s-ar putea ca de Halloween multi oameni sa caute idei de machiaj pe YouTube - deci gandeste-te sa adaptezi continutul pe care il creezi astfel incat sa poti sa atragi noi fani pe canalul tau.

Exemplu: BubzBeauty a observat ca multi utilizatori YouTube faceau videoclipuri „Draw My Life", asa ca a facut si ea unul, o foarte buna metoda de a adopta o tendinta si de a fi gasit pe YouTube. Acest trend a fost preluat de multe dintre vedetele beauty, precum Michelle Phan si Jessica Harlow .

8. Accesibil

Este foarte important ca publicul, mai ales publicul nou, sa inteleaga clipurile tale de la bun inceput. Trebuie ca videoclipurile tale sa fie simple si pe cat posibil de sine statatoare, fara a obliga oamenii sa vizioneze alte clipuri pentru a le intelege.

Exemplu: Fiecare materiale video de la JuicyStar07 este un produs independent - puteti intra oricand si puteti urmari mai multe materiale sau doar unul. Sfaturi despre frumusete, usor de urmarit.

9. Colaboreaza si asculta!

Folosesti un format care permite vedetelor YouTube si altora sa contribuie cu aparitii si materiale video realizate impreuna? Colaborarea este o foarte buna metoda de extindere a publicului, mai ales daca si colaboratorul are acelasi tip de public.

Exemplu: Zoella are o lista extraordinara de videoclipuri de la cei cu care a colaborat - o metoda grozava de a descoperi multe alte vedete despre care nici nu credeai ca iti vor placea.

10. Fii inspirat inainte de a-i inspira pe ceilalti

Videoclipurile pe care le creezi trebuie sa inspire, sa ii faca pe ceialti sa revina pe canalul tau. Pune pasiune in ceea ce faci si cum faci si ii vei inspira si pe ceilalti.

Exemplu: Cassy Bankson isi doreste cu adevarat sa ajute oamenii sa depaseasca problemele de acnee si prezinta tutoriale prin care le arata cum isi pot acoperi acneea folosind tehnici de aplicare impecabila a fondului de ten. Pasiunea ei este atat de evidenta incat eforturile ei de a se documenta si de a afla cat mai multe despre acest subiect transpar in fiecare videoclip.

 

 

 

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    LIKE si intra in universul divelor!