Cele mai mari companii si adevarul despre sloganurile lor

Redactor Alexa Galgau

Cele mai mari companii din lume, precum McDonalds, Nike sau Pepsi au sloganuri care ni s-au intiparit adanc in minte de-a lungul timpului. Pe blogul lui Clif Dickens, Honest Slogans, aceste sloganuri sunt transformate sau schimbate complet, intr-un mod umoristic, astfel incat sa fie mai apropiate de opinia reala a consumatorilor.

In cazul companiilor de renume mondial, sloganurile sunt produsul final al muncii unor echipe mari de experti in publicitate si marketing. Ele sunt gandite astfel incat sa inspire incredere si sa trezeasca in publicul tinta dorinta de a cumpara produsele sau serviciile companiilor respective.

Blogul Honest Slogans prezinta sloganurile celor mai mari companii intr-o forma amuzanta, care ar vrea sa exprime de fapt ceea ce gandesc consumatorii despre brandurile respective. Iata 10 dintre sloganurile "sincere" de pe blogul lui Clif Dickens!

Referindu-se la revista Cosmopolitan, autorul blogului glumeste pe seama faptului ca majoritatea articolelor din revista au ca tema sexul. "Quizuri despre sex. Ponturi despre sex. Lucruri despre sex."

Sloganul "Just Do It" este deja arhicunoscut. Varianta de pe Honest Slogans este "Just Buy It". Nici nu e de mirare, avand in vedere ce vanzari au cei de la Nike.

Daca folosesti programe de la Adobe, stii deja ca apare des (poate chiar prea des) intrebarea daca vrei sa faci un update softului. Acesta este si motivul pentru care sloganul Adobe-ului de pe Honest Slogans este deja familiara intrebare: "Would you like to update?".

Sloganul pentru McDonalds face referire la pretul foarte mic al produselor destinate cumparatorilor care nu au mai mult de 4 dolari de platit pentru o masa - "Because you only have 4$".

Unul dintre cele mai amuzante sloganuri este cel al bauturii Pepsi: "Is Pepsi okay?" ("E ok Pepsi?"). Acesta face referire la lupta constanta dintre aceasta companie si Coca-Cola. Te multumesti cu un Pepsi?

Cand vine vorba de Pizza Hut, Honest Slogans se opreste asupra barului de salate, nepotrivit intr-o pizzerie: "We have a salad bar for some reason" ("Avem un bar de salate dintr-un motiv sau altul").

Ai citit "Cincizeci de umbre ale lui Grey"? Daca da, o sa intelegi de ce titlul acestei carti cu continut erotic este inlocuit de autorul blogului cu "Sex, sex, sex".

Nici Google nu a fost scutit de abordarea satirica de pe blogul Honest Slogans. De data aceasta, sloganul este: "Just try using another search engine" ("Doar incearca sa folosesti alt motor de cautare") si se refera la modul in care compania Google domina mediul online.

Cu siguranta ai vazut "Frumoasa si Bestia" de la Disney. Autorul blogului apeleaza la cinism si transforma povestea de dragoste dintre Belle si rapitorul ei intr-un caz clasic de Sindrom Stockholm (atunci cand victima incepe sa simpatizeze cu rapitorul).

Si barbatii sunt obsedati de corpul lor, in special de abdomen. Poate de aceea in fiecare numar al revistei Men's Health li se promite o solutie pentru a obtine abdomenul perfect, iar acest lucru nu a scapat autorului blogului Honest Slogans, care alege sloganul: "Every issue promises perfect abs" ("Fiecare numar promite un abdomen perfect").

Chiar si sloganurile celor mai mari si mai apreciate companii din lume pot fi transformate, astfel incat sa arate slabiciunile brandurilor respective intr-un mod amuzant. Pentru mai multe sloganuri satirice, poti vizita blogul lui Clif Dickens (www.honestslogans.com).

Sursa: Bored Panda

Articolul urmator Cele mai populare picturi celebre și povestea din spatele lor

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

4.2 (5)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.