Nu Skin
Adevarata Stare de Bine

Top 3 diete de vara

Viorica Ghinea, redactor

A venit vara si inca nu esti multumita de silueta ta? Incearca aceste diete de vara! Diva Hair a pregatit pentru tine un top 3 al celor mai potrivite cure de slabit pentru sezonul estival. Ele sunt usor de tinut, iti asigura rezultatele dorite si ajuta la detoxifierea organismului.

Iata care sunt acestea si ce trebuie sa faci pentru a le urma!

3. Cura cu supa de rosii, printre cele mai bune diete de vara

Dieta cu supa de rosii iti garanteaza ca vei slabi pana la 5 kilograme intr-o saptamana. Insa trebuie sa iti pregatesti organismul cu o saptamana inainte. Tot ce trebuie sa faci este sa renunti la dulciuri si la preparatele bogate in grasimi.

Reteta pentru supa de rosii: 6 rosii mari, doi ardei grasi de culoare verde, 6 cepe, o varza, doua tije de telina apio.

Fierbe legumele in apa cu sare, apoi prepara din ele o supa crema cu ajutorul unui blender. Asa cum probabil te-ai gandit deja, supa de rosii va fi preparatul de baza al dietei. Prin urmare, din cele 4-5 mese pe care va trebui sa le ai pe parcursul unei zile la minimum trei ore, va trebui sa servesti aceasta supa.

Prima zi: multe fructe si supa de rosii

A doua zi: supa de rosii si legume inabusite

A treia zi: supa de rosii si salata de legume

A patra zi:
supa de rosii, legume in stare cruda si branza degresata

A cincea zi:
supa de rosii si peste pregatit la cuptor sau la gratar

A sasea zi:
supa de rosii, carne de pui pregatita la cuptor sau la gratar, legume proaspete

A saptea zi:
supa de rosii, orez, salata de legume

2. Dieta cu salate, cea mai simpla metoda de a slabi

femeie la dieta

Legumele sunt cea mai buna alegere atunci cand vine vorba de o dieta de slabire, de aceea o cura cu salate este chiar recomandata in sezonul estival. Aceasta nu numai ca se numara printre cele mai simple diete de vara, dar este si versatila pentru ca nu impune multe reguli alimentare.

Dieta se tine intre 7-10 zile si trebuie sa iei in considerare ca salatele trebuie servite cat mai simple, fara dressinguri grase. Inspira-te din urmatoarele idei de retete.

Micul dejun: iaurt degresat cu cereale, o salata de legume cu putina branza rasa, omleta cu legume, salata de ton cu porumb sau oua fierte si branza slaba de vaca (una dintre aceste variante).

Pranz:
salata cu spanac si piept de pui la gratar, salata de cruditati cu piept de curcan (poti sa prepari si altele, insa evita sa pui cartofi, iar carnea foloseste-o in cantitati mici).

Cina:
salata de rosii cu branza, salata de dovlecei copti si peste pregatit la aburi, salata de castraveti, ceapa verde si sfecla rosie.

1. Cura bikini: pe locul 1 in topul dietelor de vara

Din topul dietelor de vara nu putea sa lipseasca cura bikini, care iti promite ca in doar doua saptamani vei arata minunat in costumul tau de baie.

femeie in costum de baie

Zilele 1-7

Ziua 1

Mic dejun: un iaurt degresat si o jumatate de mango
Pranz:
o salata simpla, o felie de paine si o portocala
Cina:
peste la gratar si legume preparate la aburi

Ziua 2

Mic dejun: un bol cu fructe de padure, o felie de paine cu unt
Pranz:
o salata din ardei, morcovi, castraveti si humus. O banana ca desert.
Cina:
salata cu piept de pui (o bucata mica de piept de pui, un morcov, un ardei, spanac si porumb)

Ziua 3

Mic dejun: 125 ml de lapte cu continut scazut de grasimi, fulgi de porumb, 6 prune
Pranz:
salata de ton cu avocado (6 frunze de salata verde, o jumatate de avocado, o rosie, un castravete, un morcov, 50 g de ton din conserva)
Cina:
o bucata mica de piept de pui cu sos salsa. O salata simpla.

Ziua 4

Mic dejun: shake de fructe (200 ml de lapte cu continut scazut de grasimi, 100 g fructe de padure la alegere, doua lingurite de miere)
Pranz:
salata din 100 g de somon la gratar cu ghimbir si chilli
Cina:
salata condimentata din diferite legume si orez brun

Ziua 5

Mic dejun: doua felii de paine cu unt si gem
Pranz:
salata de pui din 30 g de pui fiert, un ardei rosu, o rosie, frunze de salata
Cina:
piept de pui cu mancare din ardei, ciuperci si ceapa.

Ziua 6

Mic dejun: lapte cu fulgi de porumb si capsuni sau afine
Pranz:
50 g de piept de pui sau de curcan, legume (rosii, castraveti)
Cina:
paste cu sos de rosii, fasole verde si cascaval.

Ziua 7

Mic dejun: o omleta cu legume
Pranz:
o salata la alegere
Cina:
100 g de somon preparat la gril, cartofi dulci, spanac, morcovi.

Zilele 8-14

Alege dintre variantele de mai sus pe cele preferate. Poti sa iei aceleasi mese sau sa diversifici retetele din anumite zile.

Urmeaza si tu una dintre aceste diete de vara si revino sa ne spui ce rezultate a avut. Nu uita sa faci miscare fizica. In plus, ar trebui sa renunti sau sa consumi mai putine alimente junk food si vei arata minunant in outfiturile estivale.

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

1.7 (5)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    LIKE si intra in universul divelor!