Slabeste cu dieta de 1000 de calorii

Viorica Ghinea, redactor

Kilogramele in plus se numara printre cele mai intalnite complexe ale femeilor din zilele noastre, iar dietele de slabit reprezinta o solutie la indemana pentru obtinerea siluetei dorite. Daca esti in cautarea unei cure care sa te ajute sa obtii rapid rezultate, apeleaza la dieta de 1000 de calorii. Citeste ce trebuie sa stii despre ea si care este meniul de baza!

Informatii utile despre dieta de 1000 de calorii

Inainte sa urmezi dieta de 1000 de calorii, trebuie sa citesti si cateva informatii utile despre ea. In primul rand, nu este indicat sa urmezi aceasta cura mai mult de trei zile, pentru ca iti vei lipsi organismul de multe nutrimente esentiale, astfel ca te poti simti slabita dupa o perioada mai lunga de timp. Asadar, nu apela la ea frecvent, altfel poti sa te confrunti cu carente serioase. In al doilea rand, daca ai obiceiul sa practici antrenamente fizice intense, nu iti este recomandat acest regim pentru ca iti vei obosi corpul mult si nici nu vei putea sa obtii rezultatul dorit.

femeie la dieta

Meniul dietei de 1000 de calorii

Dieta de 1000 de calorii dureaza doar trei zile, insa iti va asigura rezultatele dorite, mai ales daca vrei sa arati mai bine inainte unui eveniment special. Ea favorizeaza detoxifierea organismului, eliminarea lichidului acumulat in exces in tesuturi si reducerea unui kilogram din greutate. Nu uita sa consumi multa apa pe parcursul celor trei zile.

Ziua 1 - numar total de calorii ~1005

Mic dejun: fulgi de ovaz cu mere (o jumatate de cana de apa, un sfert de cana de lapte degresat, doua linguri de fulgi de ovaz, o jumatate de mar maruntit, un varf de lingurita de scortisoara). Pune pe foc apa, jumatate din lapte si fulgii de ovaz timp de 5 minute. Amesteca frecvent, apoi da deoparte si toarna si restul de lapte.

Gustare: 22 de migdale

Pranz: omleta (un ou mare, o lingura de lapte degresat, putina branza), o felie de paine integrala

Cina: salata de piept de pui (o jumatate de avocado, 85 g de piept de pui gatit, doua frunze de salata verde, 6 rosii cherry, o jumatate de ardei gras, o ceapa mica rosie, ulei, sare, piper)

meniu de dieta

Ziua 2 - numar total de calorii ~ 1000 de calorii

Mic dejun: o felie de paine integrala, putin unt, un fruct la alegere, ceai sau cafea, 240 ml de apa

Gustare: un fruct la alegere

Pranz: salata de ton (o jumatate de conserva de ton, cateva frunze de salata verde, cativa biscuiti sarati de ovaz)

Cina: cateva frunze de salata verde, 100 g de piept de pui la grill, doua maini de fasole verde, putin unt, 350 ml de apa

Ziua 3 - numar total de calorii ~ 1009

Mic dejun: smoothie de banana (un iaurt mic degresat, o lingurita de miere, o jumatate de banana, o mana de fructe de padure, o lingura de seminte de in, o jumatate de cana de apa). Amesteca totul bine.

Gustare: 22 de migdale

Pranz: salata de ton (un mar, 85 g de ton in apa, doua bucatele de telina, cateva frunze de salata verde, cateva linguri de iaurt degresat, alune de padure maruntite)

Cina: hamburger sanatos - 100 g de carne tocata de vita, un morcov razuit, o jumatate de ceapa tocata marunt, un albus de ou, cateva frunze de salata verde, o jumatate de castravete feliat, o rosie feliata. Formeaza un hamburger din toate ingredientele.

* Numarul caloriilor poate varia in functie de firma si de tipul de produs pe care l-ai ales.

Daca doresti sa urmezi mai mult timp dieta de 1000 de calorii, continua zilele de meniu in ordine, insa nu recomandam sa o tii mai mult de 3 zile. Acorda atentie modului in care te simti si renunta la ea daca nu iti face bine. Desi nu este o dieta care presupune infometarea, tot te vei confrunta cu o senzatie de moleseala, mai ales daca esti obisnuita sa consumi alimente in cantitati mai mari.
Articolul urmator Ce este dieta astrală? Mihai Voropchievici dezvăluie cel mai bun moment pentru a ține cură de slăbire

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.