Nu Skin

10 alimente cu calorii negative pe care sa le incluzi in dieta

Alexa Galgau

Vrei sa incepi o cura de slabire, dar nu esti adepta infometarii? Atunci s-ar putea ca alimentele cu calorii negative sa fie solutia pentru tine. Acestea pot fi mancate in cantitati mari, fara a reprezenta o amenintare pentru silueta, fiind si sanatoase in acelasi timp.

Afla si tu care sunt produsele cu calorii negative pe care te poti baza ca sa ajungi la greutatea ideala!

Ce sunt alimentele cu calorii negative?

Atunci cand mananci alimente cu calorii negative, corpul arde mai multa energie ca sa le digere decat ii asiguri tu prin consumul lor. De cele mai multe ori, aceste produse sunt si foarte sanatoase, deoarece contin cantitati semnificative de vitamine, fibre si antioxidanti.

Alte beneficii pe care alimentele cu calorii negative le aduc organismului sunt:


- iti reduc apetitul si imbunatatesc digestia prin continutul ridicat de fibre.
- regleaza glicemia.
- sunt perfecte pentru detoxifierea ficatului, care devine mai eficient dupa ce este curatat.
- scad colesterolul.
- ajuta la hidratarea si intinerirea pielii, la intarirea firului de par si a unghiilor.
- imbunatatesc circulatia si, astfel, te ajuta sa fii mai energica pe parcursul zilei.

Asadar, data viitoare cand ai chef de o gustare, inlocuieste punga de chipsuri cu una dintre urmatoarele variante de alimente cu calorii negative si nu vei regreta!

Top 10 alimente cu calorii negative

Telina

O portie sanatoasa de telina nu are mai mult de 20 de calorii si, in acelasi timp, este bogata in fibre, plina de apa si poate ajuta la reducerea riscului de a face cancer ovarian. In plus, este si un afrodisiac recunoscut. In timpul in care speli telina si o prepari, mananci si digeri, cele 20 de calorii vor fi demult consumate, insa tu te vei simti satula.

Castraveti simpli si murati

Castravetii au 15 calorii la o portie medie, iar cei murati au doar 17, daca nu au zahar adaugat. Nu curata coaja acestora, deoarece ea contine cele mai multe fibre, restul fiind compus mai mult din apa, fara un aport substantial de minerale si vitamine. Alatura pranzului tau o salata generoasa de castraveti si apetitul tau va fi satisfacut mult mai repede.

Salata verde

Salata verde nu are mai mult de 8 calorii intr-o portie. In principiu, ea are in compozitie mai mult apa, ceea ce inseamna ca nu te poti ingrasa daca o mananci in cantitati mari. Poti sa iti pregatesti la masa de pranz o portie imensa de salata verde stropita cu putin otet si aceasta iti va da senzatia de satietate fara a se depune pe solduri!

 

Grapefruit

Probabil stii deja numeroasele beneficii ale grapefruitului pentru organism, datorita carora exista si diete bazate pe acest fruct. El reduce balonarea prin efectul diuretic pe care il are. Desi are mai multe calorii decat alimentele discutate pana acum, el contine si un antioxidant care ajuta ficatul sa descompuna grasimile. Asa ca adauga grapefruitul in dieta fie sub forma de suc, fie ca gustare intre mese si corpul tau va avea numai de beneficiat.

Mere

Merele reprezinta o varianta ideala atunci cand ai o pofta puternica de ceva dulce. Un mar de marime medie are in jur de 100 de calorii, iar organismul consuma mai multa energie pentru a-l metaboliza (aproximativ 120 calorii), datorita fibrelor. De asemenea, merele contin vitamina C, antioxidanti si ajuta la scaderea colesterolului. Nu degeaba exista expresia: "Un mar pe zi te tine departe de doctor"!

 

Broccoli

Aceasta leguma-minune nu are mai mult de 25 calorii la 100 de grame si este plina de nutrienti: vitaminele A si C, atat solubile, cat si insolubile in fibre, vitamine B6 si calciu. Se stie ca broccoli este unul dintre cele mai eficiente alimente anti cancer . De aceea, chiar daca nu vrei neaparat sa tii o dieta, este foarte indicat sa il incluzi in regimul tau alimentar pentru numeroasele beneficii pe care le aduce organismului.

Lamai

Lamaia este un fruct indispensabil atunci cand vrei sa fii in forma si sa ai un trup sanatos. Ea da aroma mancarii si poate fi adaugata la apa pe care o bei dimineata, pentru a-i da un impuls metabolismului. Lamaile combat infectiile si inflamatiile si protejeaza organismul de efectele substantelor nocive.

Usturoi

Cu un numar insignifiant de calorii, usturoiul ajuta la reducerea colesterolului rau, la detoxifiere si contribuie la eliminarea grasimilor. In plus, este un anti inflamator recunoscut, folosit in popor de sute de ani pentru a combate un spectru larg de afectiuni. Acest aliment nu trebuie sa lipseasca din regimul tau alimentar, fie ca vrei sa slabesti sau nu.

Pepene si mango

Atat pepenele, cat si mango sunt fructe alcatuite in mare parte din apa. O portie medie de pepene are doar 80 de calorii, iar un mango are in jur de 150 de calorii. Nu trebuie sa le consumi in exces, deoarece au un continut ridicat de zaharuri. Foloseste-le, mai degraba, ca sa iti satisfaci pofta de dulce.

Sparanghel

Sparanghelul, ca si grapefruitul, are un puternic efect diuretic si elimina lichidele din corp. In plus, contine o substanta care ajuta la metabolizarea grasimilor si, din acest motiv, poate ajuta la reducerea celulitei. La un numar redus de calorii (20 calorii/100 grame), sparanghelul este utilizat si ca agent anti imbatranire si protejeaza impotriva cancerului, luptand cu inflamatiile si reducand durerile.

Atunci cand iti propui sa slabesti, stii deja ca pornesti pe un drum anevoios, care necesita timp, rabdare si foarte mult efort. Daca incluzi aceste alimente cu calorii negative in dieta, vei avea parte de numeroase beneficii din punct de vedere al sanatatii, fara a ameninta silueta. Ele te vor ajuta sa obtii un echilibru alimentar esential in orice dieta de slabire.

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

3.2 (4)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    LIKE si intra in universul divelor!