Descopera Femeia Activia!
Danone Romania lanseaza in aceasta toamna campania "Descopera Femeia Activia". Ideea programului porneste de la faptul ca mici schimbari pe care alegem sa le facem zi de zi, ne pot modifica viata si ne pot face sa ne simtim mai bine in pielea noastra.
"Prin Campania Descopera Femeia Activia ne dorim sa incurajam femeile din Romania sa adopte un stil de viata mai sanatos. De aceea, am gandit campania ca un proiect 360°, ce include un show TV, o campanie pe internet - atat pe pagina proprie, cat si pe site-urile Danone si Activia si, desigur, suntem prezenti pe Facebook, toate aceste activitati fiind insotite de o campanie de PR si BTL. In paralel, vom desfasura propria campanie interna "Descopera Femeia Activia" pentru colegele noastre.", declara Anca Stroe, Brand Marketing Manager Danone Romania.
Juriul campaniei care va participa la desemnarea castigatoarei este format din Marius Nedelcu, coach lifestyle si fitness si Serban Gologan, medic specialist gastroenterolog.
"Numarul mare de participante la concursul Descopera Femeia Activia a fost o surpriza extrem de placuta pentru mine. Sper ca publicul roman sa inteleaga faptul ca alimentatia sanatoasa si sportul nu sunt un moft sau un trend, ci trebuie sa fie pentru fiecare dintre noi un stil de viata!", declara Marius Nedelcu.
In urma campaniei online au fost selectate 6 concurente, cu varste si stiluri de viata diferite, din diverse zone geografice, care isi doresc sa devina Femeia Activia. Pe parcursul a 30 de zile, va fi analizat stilul lor de viata, vor primi sfaturi de la membrii juriului despre cum sa-si atinga obiectivele si li se va observa evolutia, in urma schimbarilor pe care le fac in viata de zi cu zi.
Fiecare dintre cele 6 concurente va primi un program personalizat, precum si diverse "taskuri" legate de alimentatie, activitati sportive si stil de viata in general, pe care se vor stradui sa-l respecte pentru a castiga. Finala concursului se va desfasura in Bucuresti, pe data de 7 noiembrie 2010, iar castigatoarea va fi desemnata pe baza voturilor primite din partea publicului pe internet, la adresa: http://femeiaactivia.a1.ro/ sau prin SMS. Aceste voturi vor avea o pondere de 49% iar evaluarea juriului - 51%.
In urma acestui proces, se va alege concurenta care a avut cea mai buna evolutie de-a lungul concursului si s-a apropiat cel mai mult de un stil de viata sanatos.
Premiul pentru castigatoarea "Descopera Femeia Activia" va fi o excursie de Revelion pentru doua persoane, intr-o locatie la alegerea acesteia.
Prezenta pe piata din Romania din anul 2001, Activia include astazi 15 sortimente si este cea mai cunoscuta marca de iaurt. In fabrica Danone din Bucuresti se produc lunar peste 11,5 milioane de pahare de iaurt Activia. Gradul de penetrare al produsului este foarte mare in Romania: un sfert din gospodariile romanesti consuma Activia in fiecare luna.