Nu Skin

12 semne că felul în care ai mâncat în timpul carantinei va avea efecte negative pe termen lung asupra ta

Cristina Gherghina

Carantina și izolarea au reprezentat noul normal pentru noi în ultimele trei luni, iar acest mod de viață a adus de la sine consecințe grave asupra organismului nostru, potrivit eatthis.com.

Una din aceste consecințe o reprezintă modificările pe care le-a suferit alimentația noastră în ultima perioadă. Fie că ne-am vărsat amarul consumând alimente bogate în grăsimi și calorii, că am apelat la gustări târzii în noapte sau am avut parte de sesiuni de mâncat în momentele în care am fost stresați, nu trebuie să ne mirăm că toate aceste obiceiuri vor avea efecte negative pe termen lung asupra noastră. 

Important acum este să ascultăm de corpul nostru atunci când ne semnalează că ceva nu este în regulă și să renunțăm la obiceurile alimentare care nu au decât efecte negative. Iată 12 semne prin care corpul ne avertizează că e timpul să facem schimbări în alimentația noastră.

Renunți la anumite grupe alimentare

Renunți la anumite grupe alimentare

O alimentație sănătoasă nu va consta niciodată în excluderea anumitor grupe alimentare decât dacă este în scop medical ( de exemplu dacă ai intoleranță la lactoză). 

Este bine să consumăm produse din fiecare grupă alimentară pentru a avea parte de toate vitaminele și mineralele vitale pentru un organism sănătos. 

Evident, asta nu înseamnă că persoanele vegetariene trebuie să înceapă să consume carne dintr-o dată. Important este să te asiguri că primești în fiecare zi nutrienții esențiali de care ai nevoie. 

Începi să uiți lucruri

Începi să uiți lucruri

Chiar și memoria este afectată de o alimentație nesănătoasă. 

Potrivit unui studiu realizat de Annals of Neurology, femeile care consumă mai multe grăsimi saturate au obținut un nivel scăzut la testele de memorie și gândire în comparație cu cele care au evitat aceste grăsimi. 

Menține-ți memoria sănătoasă prin evitarea felurilor de mâncare tip fast-food sau cele care sunt bogate în grăsimi și alege ceva mai ușor, precum o salată sau orice care să conțină legume. 

Cazi în depresie

Cazi în depresie

Dacă simți că ești pe punctul de a cădea în depresie  sau că moralul tău e la pământ, alimentele pe care le consumi zilnic ar putea fi de vină. 

Specialiștii au descoperit că o deficiență de vitamine, minerale și / sau acizi grași Omega-3 poate duce de fapt la depresie și alte boli mintale. Ei au remarcat, de asemenea, că administrarea de suplimente nutritive care conțin folat și vitamina B12 a ajutat pacienții să-și stimuleze starea de spirit și să-și combată afecțiunile psihice.

Îți vine să mânânci întruna

Îți vine să mănănci întruna

Deși spui că vrei să întri la dietă și nu vrei să mai mănânci mult, îți vine să deschizi frigiderul din ora în oră? S-ar putea ca voința ta să nu aibă nimic de a face cu asta, ci dieta pe care o ai. Această senzație de foame constantă este semnal transmis de corpul tău că nu primește suficienți nutrienți. De aceea, cel mai probabil trebuie să faci câteva schimbări în dieta ta. 

Surse foto: Istock

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

1 (1)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta