Cum a făcut o tânără din Mexic o afacere profitabilă din frumusețe

Cum a făcut o tânără din Mexic o afacere profitabilă din frumusețe

Redactor Alexa Galgau

Deși dependența de internet este o problemă considerată în continuare gravă, adevărul este că există și foarte multe avantaje ale faptului că putem să avem o vizibilitate enormă, la un click distanță. Pentru unii oameni, internetul este o oportunitate de a face ceea ce iubesc și obțin și bani din acest lucru - nu este acesta visul tuturor? Persoanele care au un simț antreprenorial dezvoltat pot deveni rapid cunoscute în toată lumea. Drept dovadă stă povestea unei tinere din Mexic, care acum are un canal de YouTube celebru și întreaga lume la picioare.

Citește cum a reușit această tânără antreprenoare să își facă o afacere profitabilă din pasiunea ei pentru frumusețe!

 

A photo posted by Dulce Candy (@dulcecandy) on

O afacere profitabilă, plină de pasiune

Dulce Candy este un nume foarte cunoscut pe internet, iar în spatele a ceea ce se poate numi deja un "brand" se află o tânără de doar 29 de ani, din Mexic, cu un trecut zbuciumat și o dorință nestăvilită de a-și îndeplini visurile.

Dulce Candy Tejeda Ruiz a venit în America în 1994, împreună cu mama ei, după ce a trecut printr-un lung șir de cumpene. Tatăl lui Dulce Candy lucra la o fermă în California, iar familia a fost în cele din urmă reunită, ceea ce i-a permis tinerei să crească într-un mediu plin de dragoste, într-o țară cu mult mai multe oportunități decât Mexicul.

 

A photo posted by Dulce Candy (@dulcecandy) on

Chiar dacă are o afacere profitabilă din beauty vlogging (video blogging, n.r.), tânăra nu este nici pe departe o fată fragilă sau cu fițe. Ea a ajuns să își dorească să devină estetician în cele mai neobișnuite condiții: în timp ce era înrolată în armata SUA. Ea a făcut serviciu militar între 2006 și 2008, în Irak, unde a văzut ororile războiului pe care mulți dintre noi nici nu putem să ni le imaginăm. Faptul că în armată nu avea voie să poarte machiaj sau să poarte orice accesoriu care ar fi individualizat-o a determinat-o să își facă propria afacere și să devină un guru în beauty atunci când s-a întors acasă.

Ceea ce a și reușit, de altfel. Când s-a întors de pe front, Dulce Candy și-a concentrat toată energia în canalul ei de YouTube, unde a început să predea secrete din beauty și să facă tutoriale de machiaj. Într-un timp scurt, ea a strâns 2 milioane de urmăritori. A început să câștige popularitate și pe Instagram, unde a depășit un milion de prieteni.

 

A photo posted by Dulce Candy (@dulcecandy) on

Scopul lui Dulce Candy este de a ajuta alte fete și femei să se simtă bine în pielea lor și poate că acesta este și unul dintre secretele afacerii ei profitabile - faptul că nu este mânată de dorința de a se îmbogăți, ci de pasiune pură. De atlfel, acesta este și sfatul ei către alte persoane care vor să înceapă un video blog: să fie ele însele și să o facă pentru că iubesc acel lucru, iar afacerea va "decola" de la sine.

Atunci când nu face video blogging, Dulce Candy învață din greu, pentru că încearcă să obțină o diplomă în design de modă, alt domeniu de care este fascinată. Candy se declară un om fericit, pentru că este propriul ei șef și pentru că este plătită... să meargă la cumpărături!

 

A photo posted by Dulce Candy (@dulcecandy) on

Viața de vlogger nu este deloc rea, nu? Cel puțin pentru anumite persoane care reușesc să aibă afaceri profitabile pentru că au ales să împartă cu lumea pasiunile lor!

 

Articolul urmator
„Puterea” de Cezara Zamfir. Al treilea roman din seria „Metafora puterii” duce acțiunea la apogeu
„Puterea” de Cezara Zamfir. Al treilea roman din seria „Metafora puterii” duce acțiunea la apogeu
Test de frumusete: ce tip de frumusete ai
Incepe quiz
Test de frumusete: ce tip de frumusete ai

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.