9 sfaturi ușoare: cum să te relaxezi și să-ți îmbunătățești starea de spirit instant

Ramona Jurubita

Tot mai mulți oameni ajung la psiholog din cauza stresului acumulat și caută soluții pentru a se relaxa și pentru a se elibera de grijile care îi copleșesc.

Unele persoane simt că scapă situația de sub control, fiindcă se lasă afectate de lucruri mărunte și uită să mai aibă grijă de sănătatea lor psihică.

Crezi că e posibil să te protejezi de situațiile tensionate și să fii mai relaxat/ă într-o lume atât de agitată? Răspunsul este „DA”, iar acest articol te va ajuta să pășești pe drumul cel bun, astfel încât să stai departe de problemele care ar putea să te copleșească. Nu ai nevoie de medicamente antistres și nici măcar de vizite la psihologi! Totuși, poți sta de vorbă cu un specialist dacă simți nevoia. Tot ce trebuie să faci este să descoperi cele mai ușoare trucuri menite să te scape de anxietate.

Vezi în galeria foto cum poți să te relaxezi și să-ți îmbunătățești starea de spirit instant:

1. Pune o pungă sau un cub de gheață pe ceafă

1. Pune o pungă sau un cub de gheață pe ceafă

Aceasta este o tehnică de relaxare veche pe care o foloseau chinezii în trecut. Se numește Feng Fu și se pare că are o mulțime de beneficii cum ar fi: tratează durerile de cap, alungă insomnia, luptă cu unul dintre cei mai mari inamici ai femeilor - celulita - și îmbunătățește starea de spirit. Este o practică recunoscută în lume pentru puterile sale vindecătoare.

2. Pictează pereții băi în timp ce stai în cadă

2. Pictează pereții băi în timp ce stai în cadă

Un duș fierbinte sau o baie lungă în cadă sunt cele mai cunoscute remedii în lupta cu stresul, oboseala și tensiunile acumulate în corp. Dacă îmbini această metodă de relaxare cu exersarea abilităților artistice, efectul se va dubla, iar rezultatele vor fi pe măsură. Mintea se va concentra pe desenul pe care ai ales să îl faci pe faianță sau perete, iar gândurile negative se vor îndepărta de tine fără să îți dai seama. În plus, cercetătorii au descoperit că poți să ții anxietatea la distanță dacă faci baie zilnic. Totul este în avantajul tău, nu-i așa?

Citește și: Nu face niciodată baie în cada unui hotel şi alte 5 lucruri interzise în vacanţă

3. Lasă-te învăluit/ă de mirosul ierbii proaspăt tăiate

3. Lasă-te învăluit/ă de mirosul ierbii proaspăt tăiate

Există anumite mirosuri care ajută creierul să se relaxeze, iar cel de iarbă proaspăt tunsă este în top. Se pare că s-a încercat și producerea unor spray-uri care au la bază arome proaspete, cu scopul de a fi folosite în situațiile stresante. Pare extrem de interesant și nu îți rămâne decât să testezi acest truc extrem de simplu! Dacă stai la curte, îți va fi ușor să te întinzi pe jos și să îți savurezi cafeaua sau ceaiul după ce tocmai ai tuns gazonul. Îți va părea rău că nu ai știut acest secret mai devreme!

4.  Relaxează-ți limba

4.  Relaxează-ți limba

„Vorba multă, sărăcia omului” – este o expresie des auzită și de tine, nu? Te-ai gândit vreodată că te poți îmbogăți din punct de vedere spiritual dacă iei o pauză vocală? În mod sigur, creierul tău îți va mulțumi pentru această decizie! Psihiatrii susțin că relaxarea limbii întrerupe cercul vicios al gândurilor negre. O să uiți de tot ce te macină dacă îți iei o pauză de la convorbirile care nu îți fac bine. Câteva momente de tăcere petrecute în singurătate sunt un antidepresiv pentru minte și suflet.

Surse foto: iStock, Pexels

Surse articol: BrightsideHealthlineTitlemax

Articolul urmator Sărbători ușoare, de la mic la mare!

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

4.2 (7)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.