Adevarata Stare de Bine
Nu Skin
YOUNG&BEAUTIFUL

Cum îţi reprogramezi organismul ca să nu te îmbolnăveşti de cancer

Marţi, 21.03.2017

Când corpul dă semne de oboseală şi ne spune că ceva nu este în regulă, avem tendinţa să dăm vina pe cei din jur, ne interesăm de istoricul medical al familiei, ne ducem cu gândul la genele transmise din străbunici. Sigur, au şi aceste aspecte contribuţia lor, dar noi avem în interiorul nostru tot ce ne trebuie pentru o viaţă armonioasă şi sănătoasă.

barbat isi ia tensiunea

Una dintre bolile care încă fac ravagii este cancerul. Cei mai mulți dintre pacienții care suferă de această afecțiune află de sumbrul diagnostic în urma unui control de rutină.

Din nefericire, prevenția este aspectul cel mai ignorat atunci când vine vorba despre sănătate. Este cheia către o viaţă sănătoasă, iar prin schimbarea obiceiurilor, ne putem reprograma genele responsabile pentru sănătatea noastră.

Iată patru factori de risc pe care trebuie să-i eviţi astfel încât să poţi să-ţi activezi genele răspunzătoare pentru buna funcţionare a organismului!

zahar

Limitează consumul de zahăr

Zahărul este considerat „moartea albă” şi ne pune sănătatea în pericol, dacă este consumat în cantităţi mari. Cu cât consumăm mai mult zahăr, cu atât este mai mare riscul de boli de inimă. De asemenea, zahărul ar putea fi vinovat și de accelerarea declinului cognitiv, altfel spus duce la pierderi de memorie.

Fă mișcare 

Locurile de muncă din prezent presupun, în mare parte, lucrul la calculator, pe scaun, iar asta nu face decât să contribuie la înrăutățirea stării de sănătate. Ia o pauză la fiecare 60 de minute, ridică-te și fă câțiva pași prin birou sau ieși chiar la aer. Nu neglija nici execițiile fizice din timpul liber: nu trebuie neapărat să mergi la sală, pentru că există numeroase programe de exerciții pe care le poți urma chiar acasă. Poţi face o mică plimbare, flotări, genuflexiuni sau oricare sport care îţi dă energie şi îţi place. 

Dormi suficient

Oamenii s-au obișnuit să doarmă mai puțin decât recomandă medicii, adică între 7 și 9 ore. De cele mai multe ori, dormim cel mult 6 ore și inclusiv în acest timp ne stresăm și ne facem griji, ceea ce ne tulbură somnul cel dulce. Somnul neodihnitor și insuficient ne activează hormonii de stres, fapt care conduce la obezitate, diabet, boli de inimă, probleme mintale şi scăderea puterii de concentrare.

somn

Renunță la fumat

Fumatul este complet nesănătos pentru organism, creşte riscul de boli de inimă şi există riscul să ne pierdem memoria mult mai repede decât ne-am fi aşteptat. Un corp intoxicat nu mai funcţionează cum ar trebui şi începem să avem probleme de sănătate. Toxinele responsabile pentru aceste efecte includ pesticidele, metalele grele, plasticul și cele peste 4000 de substanțe chimice din țigări, iar toate acestea duc la un risc mare de obezitate, diabet, probleme neuronale şi cu inima.

Grija pentru tine şi pentru sănătatea ta este cel mai scump cadou pe care ţi-l poţi face. Ai la îndemână toate resursele necesare ca să-ţi îmbunătăţeşti sănătatea!

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

3 (3)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    top 5 divahair.ro

    • vizionate
    • votate
    • discutate
    1. Toate plăgile și pandemiile din istorie s-au petrecut sub aceste auspicii astrale, pe care le trăim și acum: urmează trei aspecte dezastruoase pentru omenire (26131 vizite)
    2. Toti cei care s-au născut înainte de 1990 trebuie să-și facă aceste analize, potrivit lui Adrian Streinu Cercel (8537 vizite)
    3. Doctorul Adrian Streinu-Cercel ne spune care este cel mai eficient tratament împotriva febrei (8184 vizite)
    4. False sau adevărate? 6 remedii care te-ar scăpa de coronavirus, viralizate pe Internet, explicate de specialiști (6781 vizite)
    5. Oamenii de știință avertizează - acesta este simptomul ascuns al infectării cu coronavirus! (6638 vizite)
    1. Doctorul Adrian Streinu-Cercel ne spune care este cel mai eficient tratament împotriva febrei (nota 4.8)
    2. Poate și acum suntem fericiți și nu știm... (nota 4.8)
    3. Un om de știință avertizează: "Până la sfârșitul anului vom rămâne fără părinți și bunici" (nota 4.5)
    4. Avertismentul unui expert sud-coreean pentru întreaga omenire: coronavirusul se ia și prin aer! Ce să faci ca să te ferești (nota 4.3)
    5. Toate plăgile și pandemiile din istorie s-au petrecut sub aceste auspicii astrale, pe care le trăim și acum: urmează trei aspecte dezastruoase pentru omenire (nota 4.2)
    1. 6 simptome-cheie pe care le ai dacă suferi de coronavirus (0 comentarii)
    2. Cum purtăm corect măștile și mănușile chirurgicale. Sfatul doctorului: "Au două fețe: una curată și una murdară” (0 comentarii)
    3. Veste extraordinară în lupta împotriva COVID-19: ce au descoperit medicii în sângele unor italieni (0 comentarii)
    4. Când mergem la medic pentru a doua opinie și de ce ar trebui să facem asta (0 comentarii)
    5. Raed Arafat, apel disperat: "Ne vom confrunta cu o perioadă grea. Puneți măști, dacă nu găsiți, improvizați ceva" (0 comentarii)

    Ai nevoie de un SFAT?

    Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

    întreabă

    LIKE si intra in universul divelor!