Nu Skin

5 sfaturi care te scapa de durerile articulatiilor si iti redau mobilitatea

Eugenia Dinescu, redactor

Daca iarna, pe langa bucuria festivitatilor si a momentelor de rasfat si relaxare, vine cu o serie de complicatii pe care nu ti le doresti, precum durerile articulare sau lipsa de mobilitate, Diva Hair iti vine in ajutor si iti spune tot ce trebuie sa stii pentru a-ti recastiga starea de bine! Mai mult decat atat, mentinerea unor articulatii sanatoase joaca un rol extrem de important pe tot parcursul anului, iar cateva eforturi proactive in acest sens pot intarzia aparitia unor boli degenerative ale sistemului osos, cum ar fi osteoporoza.

Dieta echilibrata

Articulatiile cel mai frecvent afectate sunt cele de la nivelul picioarelor (glezne, genunchi) si bratelor (incheietura mainii sau cotul), dar si degetele sau umerii pot avea de suferit, fiecare miscare fiind insotita de rigiditate si dureri. Insa o dieta echilibrata aduce beneficii tuturor articulatiilor si cartilajelor care pot ridica probleme. Pentru a preveni senzatiile neplacute de disconfort, integreaza in dieta alimentele care iti aduc aportul necesar de vitamine si minerale care ajuta la pastrarea sanatatii articulatiilor. Alimente precum legumele frunzoase (kale, telina, spanac), iaurtul sau cerealele sunt bogate in vitamina C, seleniu si calciu, asa ca incearca sa-ti faci un obicei din a le consuma constant.

Yoga

Daca te numeri printre persoanele sedentare, probabil ca trecerea la antrenamente sportive cu o intensitate ridicata pare destul de intimidanta. Nu este niciodata prea tarziu pentru a incepe o rutina de miscare, iar cateva sesiuni de yoga pe saptamana se pot dovedi introducerea ideala intr-un stil de viata mai activ. Practicarea constanta a miscarilor de yoga se dovedesc un veritabil elixir al tineretii, ajutandu-te sa te detensionezi si, mai ales, sa iti pastrezi articulatiile puternice si flexibile.

Fitness

Chiar daca ti se pare contraintuitiv, exerseaza zonele dureroase pastrandu-le in miscare, insa fara a forta articulatia dureroasa. Poate ca motivatia pentru a incepe sau a-ti pastra rutina de fitness descreste odata cu diminuarea luminii naturale sau instalarea vremii nefavorabile, insa exercitiile fizice sunt esentiale pentru articulatii sanatoase. Miscarea constanta  contribuie la lubrifierea cartilajelor si fortifica articulatiile, asigurandu-ti libertate de miscare chiar si la varste inaintate. In plus, beneficiile miscarii constante se reflecta si in scaderea greutatii, iar o greutate corporala optima exercita o presiune mai mica asupra articulatiilor.

Masaj

Multe persoane care au de suferit din pricina durerilor articulare cronice se declara meteosensibile, iar o sesiune de masaj relaxant diminueaza disconfortul resimtit la nivelul articulatiilor atunci cand temperaturile scad drastic. In plus, pe langa ameliorarea simptomelor neplacute, chiar si un masaj de 5 minute te ajuta sa reduci nivelul de stres, contribuind astfel la starea generala de bine. Iar daca te numeri printre persoanele care isi trosnesc compulsiv falangele, incearca sa renunti la acest obicei. Cu timpul, articulatiile de la nivelul degetelor isi pot pierde din mobilitate, in urma spargerii pachetelor de gaz aflate in spatiul dintre articulatii in pachete mai mici.

Suplimentele alimentare: cea mai simpla varianta!

Iar pentru a potenta efectul sfaturilor de mai sus, incearca si un supliment alimentar destinat mentinerii unor articulatii sanatoase, precum Jointace!



 Jointace ORIGINAL, capsule
 43,50 lei

Rigiditatea la nivelul articulatiilor poate surveni la orice varsta, iar Jointace  ajuta la restabilirea sanatatii lor, fiind indicat femeilor si barbatilor deopotriva, persoanelor cu artroza sau celor care sufera de dureri articulare, precum si persoanelor active, care fac sport. Ingredientele care fac posibila actiunea benefica a suplimentului alimentar Jointace sunt glucozamina, condroitina, extractul de ghimbir si complexul de vitamine si minerale din compozitie.

Glucozamina - stimuleaza condrocitele (celulele cartilajului) sa produca matrice sanatoasa (colagen si proteoglicani).
- productia de glucozamina la nivelul organismului scade cu cat se inainteaza in varsta
- se gaseste doar in scoici, carapacele crabilor si creveti.

Condroitin-sulfatul - substanta fundamentala a cartilajelor;
- creste sinteza de acid hialuronic - component important de la nivelul lichidului sinovial
- necesara pentru imbunatatirea proprietatilor mecanice si elastice ale acestora
- se gaseste in cartilajul de rechin

Seleniu - participa la formarea enzimei glutation peroxidaza care in interiorul articulatiilor actioneaza impotriva radicalilor liberi => scade inflamatia si incetineste procesul de degenerare

Seleniu actioneaza sinergic cu vit.E si stopeaza procesele de imbatranire articulara mentinand elasticitatea acestora.

Zinc si cupru - formeaza enzima numita superoxid dismutaza ce lupta impotriva inflamatiilor

Mangan - participa la sinteza colagenului din structura cartilajului articluar

Ghimbir - remediu naturist folosit de mii de ani pentru a scadea riscul aparitiei artritei si reumatismului articular
- efect antiinflamator si antialgic puternic

Jointace este acum disponibil prin VavianPharma. Viziteaza si tu magazinul online VavianPharma si descopera o gama intreaga de suplimente  nutritive care te vor ajuta sa faci fata cu brio provocarilor de zi cu zi!

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

3.1 (6)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    LIKE si intra in universul divelor!